Weergave tempratuur boordcompter

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Weergave tempratuur boordcompter

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Black!
    Gast

Goedemorgen,

Van de week heb ik mijn Vectra C opgehaald na reparatie bij het schadeherstel bedrijf. Tijdens de terug weg merkte ik op dat de buitentemperatuur niet werd weergeven op de boordcomputer. Wat hij momenteel laat zien is –.-C. Ik vermoed dat ze na het (de)-monteren van de voorbumper vergeten zijn om de sensor (opnieuw) aan te sluiten.

Misschien is dit eenvoudig zelf op te lossen dus voor dat ik direct weer naar de garage rij hoor ik graag jullie bevindingen.

(nu weet ik niet of ik als leek het bij het juiste eind heb maar worden de verwarmde buitenspiegels ook aangestuurd door deze sensor?)

Groet,

Black

Erwin1987
    Deelnemer

die streepjes zijn meestal wel een storing ja.
    spiegels weet ik niet.
    en stel je even netjes voor.

Erwin

Anoniem
    Gast

excuses, ik heb het bericht gewijzigd :)

sw_reijnders
    Deelnemer

hoogst waarschijnlijk zijn ze de sensor vergetena aan te sluiten ja . . . dat klopt :)

de buiten spiegels zullen wel net als bij de B samen met de achterruitverwarming staan geschakeld.
    wat betekent dat als je de achterruitverwarming aan zet, je spiegels ook warm worden.

en idd . . . binnen dit clubje liefhebbers wordt het erg op prijs gesteld dat je je even voorstelt :)

en foto’s doen het overigens ook altijd goed hier ;)

Erwin1987
    Deelnemer

en meestal zit de sensor achter de bumper/ voor de radiotor.
    ongeveer in het midden(volgens mij).
    weet niet of dat bij de vectra c ook zo is, kan niet vinden in autodata ofzo.

Erwin

Anoniem
    Gast

Bedankt voor jullie reacties. De sensor bleek kapot (volgens de monteur een Opel kwaaltje). De sensor zit rechtsvoor, aansluiting van de kabel zit linksvoor aldus de monteur.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.