wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1

• Dit onderwerp bevat 13,527 reacties, 578 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren geleden door ketel1.
25 berichten aan het bekijken - 2,026 tot 2,050 (van in totaal 13,528)
  • Auteur
    c-dett16v
    Deelnemer

origineel gepost door louwe 16 klepper
    van de week ff de winterbanden er onder gezet
    nu weer op de zaaie originel lichtmetalo,s

das ff wennen zeg

en vanmorgen ff nieuwe voorruit erinlaten zetten
    nu 1 met blauwe baan
    en meteen alle lijsten nieuw

afgelopen zondag reed ik bij iemand langs die met n mega bladblazer(met verbrandingsmotor)

z,n blad over de weg aan t blazen was:thumbdown
    maar met dat blad dus ook n steentje die n fijne scheur in t voorraam tikte:o

maar ok nu wel weer n mooi nieuw raam erin:thumbup

aanklaguh die boel

Sporty
    Lid

Vanmiddag de vectra opgehaald. Motorkap is gespoten en de achterklep spoiler is geplaatst.:)

Jammer dat het regende!!!!

Groeten Ton

Anoniem
    Inactief

origineel gepost door c-dett16v

origineel gepost door louwe 16 klepper
    van de week ff de winterbanden er onder gezet
    nu weer op de zaaie originel lichtmetalo,s

das ff wennen zeg

en vanmorgen ff nieuwe voorruit erinlaten zetten
    nu 1 met blauwe baan
    en meteen alle lijsten nieuw

afgelopen zondag reed ik bij iemand langs die met n mega bladblazer(met verbrandingsmotor)

z,n blad over de weg aan t blazen was:thumbdown
    maar met dat blad dus ook n steentje die n fijne scheur in t voorraam tikte:o

maar ok nu wel weer n mooi nieuw raam erin:thumbup

aanklaguh die boel

uiteraard wel ff met de man gesproken
    en ja zijn verzekering gaat de schade betalen
    dus dat komt wel voorelkaar;)

Edvries
    Deelnemer

origineel gepost door speaker
    Vandaag de remblokken achter vervangen. Ze waren echt op ( net geen ijzer op ijzer, maar scheelde niet weel )
    Remt nu weer prima ! :thumbup

En vanmorgen vroeg ff kennis gemaakt met Joche !! ;)

Mijn Vec: Grote beurt met alles drop en draan, Winterbanden gemonteerd.

@Heey Peet,

Krijg je een melding ervan dat de blokken/schijven aan vervanging toe zijn? Deed de Vec B wel geloof ik…

Groet,

Eric.

speaker
    Deelnemer

origineel gepost door Edvries

Vandaag de remblokken achter vervangen. Ze waren echt op ( net geen ijzer op ijzer, maar scheelde niet weel )
    Remt nu weer prima ! :thumbup

En vanmorgen vroeg ff kennis gemaakt met Joche !! ;)

Mijn Vec: Grote beurt met alles drop en draan, Winterbanden gemonteerd.

@Heey Peet,

Krijg je een melding ervan dat de blokken/schijven aan vervanging toe zijn? Deed de Vec B wel geloof ik…

Groet,

Eric.

De voorkant wel. De achterkant niet ! :thumbup

bennic
    Lid

Vandaag was ik van plan om nieuwe draagarmrubbers erin te persen, hele boel los gehaald en op de pers de oude bussen eruit geperst. De eerste bus weer netjes erin geperst en toen op naar de tweede, wat denk je; kreeg hem er niet ingeperst, tijdje lopen martelen en toen maar eens de boel opgemeten,wat blijkt er zaten twee bussen bij met een doorsnede van 4,8 cm en dat moet zijn 4,5cm. Ja dan kan je persen wat je wil maar erin gaan doet ie dan nooit. Dus vandaag maar een kant van de auto gedaan.
    Thuis gekomen meteen die firma gebelt waar ik die dingen had besteld en hij zal twee nieuwe sturen met de goede maat, de oude heb ik terug gestuurd kunnen ze ze nameten dat het niet klopt, wel vreemd hoor want ze zaten allemaal apart in een doosje en daarop stonden allemaal dezelfde codes, zo zie je maar weer in zo’n fabriek pakken ze ook wel eens verkeerd in.

Groetjes Bennic

AdG
    Lid

Naar de v.o.d. geweest voor de Opel testdag.

Meeste was in orde aan mijn Vectra B z1.6xe uit dec. 2000.
    Alleen ruitenwisserbladen een beetje hard en remmen achter een beetje roestig (misschien door de regen)

Gr.

Arjan

wim-v6
    Deelnemer

origineel gepost door bennic
    Vandaag was ik van plan om nieuwe draagarmrubbers erin te persen, hele boel los gehaald en op de pers de oude bussen eruit geperst. De eerste bus weer netjes erin geperst en toen op naar de tweede, wat denk je; kreeg hem er niet ingeperst, tijdje lopen martelen en toen maar eens de boel opgemeten,wat blijkt er zaten twee bussen bij met een doorsnede van 4,8 cm en dat moet zijn 4,5cm. Ja dan kan je persen wat je wil maar erin gaan doet ie dan nooit. Dus vandaag maar een kant van de auto gedaan.
    Thuis gekomen meteen die firma gebelt waar ik die dingen had besteld en hij zal twee nieuwe sturen met de goede maat, de oude heb ik terug gestuurd kunnen ze ze nameten dat het niet klopt, wel vreemd hoor want ze zaten allemaal apart in een doosje en daarop stonden allemaal dezelfde codes, zo zie je maar weer in zo’n fabriek pakken ze ook wel eens verkeerd in.

Groetjes Bennic

Als je nou de andere kant doet.

als de oude bus eruit is, effe gat opschuren

Leg je nieuwe bussen in de vriezer.

Haal ze pas uit de vriezer als je ze werkelijk gaat plaatsen.

even een brander langs het gat waar ze in moeten, en je legt de bus er zo in!!

niks persen.

Willem

auto net gewassen en klaar gemaakt voor straks :D

bennic
    Lid

origineel gepost door wim-v6

origineel gepost door bennic

Groetjes Bennic

Als je nou de andere kant doet.

als de oude bus eruit is, effe gat opschuren

Leg je nieuwe bussen in de vriezer.

Haal ze pas uit de vriezer als je ze werkelijk gaat plaatsen.

even een brander langs het gat waar ze in moeten, en je legt de bus er zo in!!

niks persen.

Willem

Hoi Willem,
    had die bussen al drie dagen in de vriezer liggen en ik had het gat met een brander warm gemaakt en inderdaad die bussen met een doorsnede van 4,5 cm gleden er zo in maar die bus met een doorsnede van 4,8 cm lukte echt niet hoor zelfs niet met die persbank.

gr Ben

Heb net mijn vec GTS voor de laatste keer gewassen.

Jan

bennic
    Lid

Gisteren de deurvanger gerepareerd, hij was gebroken. Alles gedemonteerd van de deur, bekleding enzo,deurvanger los geschroefd en laten lassen door mijn collega (een wereld lasser:thumbup) daarna alles weer in elkaar gezet en lekker ingevet. Hij kraakt niet meer met het open en dicht doen van de deur.:)

wim-v6
    Deelnemer

klopt, bussen van 4.8 zijn te groot.

Willem

GTS2.2DTI
    Deelnemer

Zjooo, de GTS glimt weer als de beste. Gelijk erachteraan de Corsa ook nog maar even gewassen…De Opeltjes zijn weer blinkend schoon..:thumbup

c-dett16v
    Deelnemer

heb vanavond mijn pdc ingebouwd

fijn hoor:)

GTS Power
    Deelnemer

eigenlijk zaterdag maarja.

heb ik een soort slipcursus gevolgd met men vec!(kreeg het aangeboden dus waarom niet:D)
    het is stiekum toch best leuk om te gooien met je vec:angel

Vanavond mijn GTS weggebracht en met mijn dieseltje:wors naar huis gegaan.
    Nou Tjonge jonge wat is dat een power dat vrijkomt als je dat pedaal intrapt zeg:wors

Ik ben er super blij mee al die luxe navigatie (kleuren scherm) Vol leer alleen jammer dat mijn reservewiel uit de gts er niet inpastdus ik het met een thuiskomer moet doen en dar kan ik geen caravan mee trekken.

Jan
    p.s de foto`s volgen nog

speaker
    Deelnemer

Gefeliciteerd man !! en veel plezier met je veccie.
    ( ik zei je toch dat de power overweldigend was ! ) :thumbup

Gaat ie ook mee naar Silkeborg?? of moet ie een paar dagen thuis op je wachten???

c-dett16v
    Deelnemer

origineel gepost door janneman vectra c
    Vanavond mijn GTS weggebracht en met mijn dieseltje:wors naar huis gegaan.
    Nou Tjonge jonge wat is dat een power dat vrijkomt als je dat pedaal intrapt zeg:wors

Ik ben er super blij mee al die luxe navigatie (kleuren scherm) Vol leer alleen jammer dat mijn reservewiel uit de gts er niet inpastdus ik het met een thuiskomer moet doen en dar kan ik geen caravan mee trekken.

Jan
    p.s de foto`s volgen nog

kan je toch een gewoon wiel in de caravan leggen?!

speaker
    Deelnemer

maar er past toch een gewone velg in. In de mijne tenminste wel !

c-dett16v
    Deelnemer

bij mij paste het niet:hmmz

logo er maar achter af gehaald he Ruud ;)! binnenkort ff die gaatjes laten dichtlassen nu ff mooie tape erachter gedaan haha! water loopt niet naar binnen hebk vandaag al gezien ;)

Silverspeed
    Deelnemer

ik vind het zonde dat je die logo eraf hebt gehaald :P maar gaat dat tape het zolang houden dan? :P

haha jawel hoor :P

origineel gepost door c-dett16v

bij mij paste het niet:hmmz

De reserveband die ik bij de gts had gekocht kan zeker niet in de station dat heb ik geprobeerd, maar ik heb natuurlijk mijn winterbanden en ik moet nog even kijken of die er misschien net wel inpast.

Jan

25 berichten aan het bekijken - 2,026 tot 2,050 (van in totaal 13,528)
  • Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.