Hallo,
Ik heb een Astra H 1.9 CDTI uit 2006 met sinds kort het volgende probleem:
Wanneer ik boven de 120km p/u rijd, vallen na een tijd (soms een half uur tot een uur) de buitenverlichting (voor en achter) en de ruitenwissers compleet uit. Tegelijkertijd geeft ook de display in het middenconsole geen info meer aan, terwijl deze het wel blijft doen (geeft dan bv aan dat de tank leeg ook al zit deze vol). Wanneer ik de snelheid terug laat zakken, gaat alles weer aan rond de 80 km p/u… de lichten doen het dan weer en de ruitenwissers gaan ook weer aan. De motor blijft gewoon lopen en maakt geen afwijkende geluiden en tot de 120 km p/u doet het probleem zich tot nu toe ook niet voor.
En misschien gerelateerd: de verlichting bllijft continu aan staan ongeacht de stand waarin je ‘m zet. Dit is echter alleen het geval wanneer je het contact aan hebt staan. Wanneer je de sleutel in het contact doet en deze slechts 1 slag draait (het stuurslot komt er dan van af, maar het contact staat nog niet aan), dan werken de verschillende verlichtingsstanden wel (stadslicht, uitstand, enz).
Heeft iemand enig idee wat het is dat deze problemen kan veroorzaken?
Alvast bedankt!
Arckoo.