verlagen vectra gts

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum verlagen vectra gts

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur

Hallo iedereen ik heb een vraag ik zou mijn vectra gts facelift van 2006 1.9 cdti willen verlagen met gewone verlagingsveren maar weet niet hoeveel ik mag zakken voor de keuring wil wel het max uithalen

wagnas
    Deelnemer

Welkom op het Opel Forum.:D

Tot ongeveer 40-50mm verlagen kan met originele schokdempers. Wil je vanaf 60mm verlagen dan moet je ook andere schokdempers nemen.

Voor de keuring maakt het niet uit hoe laag je auto is. Zolang je maar geen vonkenregen over de weg veroorzaakt. En je wielen niet aanlopen in de spatborden.

Mijn Corsa is al 15 jaar lang 125mm verlaagd (ligt zo’n 3cm van het asfalt) en nog nooit iets gehoord van APK.

Voor een Vectra C is 60-70mm al erg laag, je wielen staan dan al in de spatborden. Maar dat kan je snel genoeg zelf al meten hoeveel ruimte je huidig in je spatborden hebt tot de band.

@wagnas wrote:

Welkom op het Opel Forum.:D

Tot ongeveer 40-50mm verlagen kan met originele schokdempers. Wil je vanaf 60mm verlagen dan moet je ook andere schokdempers nemen.

Voor de keuring maakt het niet uit hoe laag je auto is. Zolang je maar geen vonkenregen over de weg veroorzaakt. En je wielen niet aanlopen in de spatborden.

Mijn Corsa is al 15 jaar lang 125mm verlaagd (ligt zo’n 3cm van het asfalt) en nog nooit iets gehoord van APK.

Voor een Vectra C is 60-70mm al erg laag, je wielen staan dan al in de spatborden. Maar dat kan je snel genoeg zelf al meten hoeveel ruimte je huidig in je spatborden hebt tot de band.

hallo ik woon in belgie en ik moet max 11cm van de grondhangen daarom mijn vraag hoeveel ik mag zakken wil geen problemen mee de keuring

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.