Verklikkerlicht motorelektronica, Opel Astra f

Forumindex Forums Modellen Astra Verklikkerlicht motorelektronica, Opel Astra f

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    erik101
    Lid

Hoi,

Sinds vandaag brand het verklikkerlichtje van de motorelektronica van mijn Opel Afstra F uit 2004. Brand constant bij het rijden. De sneldheid wordt nu automatisch begrensd tot maximaal 120 km/h. Wat zou dit kunnen zijn? Sinds een aantal maanden werkt de afstandsbediening van de centrale deur vergrendeling niet, de radiateur lekt een klein beetje, eens in de 2 maanden wat bijvullen. Kan dit hiermee te maken hebben?

Groet,
    Erik-Jan

Nick-GSI
    Deelnemer

astra F uit 2004 bestaat niet, denk dat je een astra G bedoelt. Foutcode lampje kan heel veel betekenen, beste is om hem uit te laten lezen. Dat de afstandsbediening het niet doet en de radiateur een beetje lekt heeft er niks mee te maken.

erik101
    Lid
    erik101 wrote:
    Hoi,

Sinds vandaag brand het verklikkerlichtje van de motorelektronica van mijn Opel Afstra F uit 2004. Brand constant bij het rijden. De sneldheid wordt nu automatisch begrensd tot maximaal 120 km/h. Wat zou dit kunnen zijn? Sinds een aantal maanden werkt de afstandsbediening van de centrale deur vergrendeling niet, de radiateur lekt een klein beetje, eens in de 2 maanden wat bijvullen. Kan dit hiermee te maken hebben?

Sorry is idd opel astra G

wim-v6
    Deelnemer

Motorverklikkerlicht: laat de storing uitlezen door iemand met een daarvoor bestemd uitleesapparaat, of een Opel dealer

Afstandsbediening CPV: Afstandbediening zelf werkt wel (rode let op de AB licht op bij indrukken van de knop??

Radiateur lekt: Deze had bij mij allang vervangen geweest, zou zonder zijn als daardoor een keer je motor in de soep draait, een klein lekje kan ineens groter worden!!!

Willem

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.