Vectra uit 1996 met problemen

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra uit 1996 met problemen

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Flouter
    Lid

Beste forumgangers,

Ik heb sinds kort een aantal problemen met mijn opel. Er werken een aantal dingen niet en ik denk dat ze met elkaar te maken hebben:
    – brandstof meter doet het niet. (Bij volle tank geeft ie 15 liter aan)
    – accu lampje blijft rood branden.
    – als ik dashboard open doe dan valt m’n km teller uit.
    – sigaretten aansteker doet het niet. Als ik de oplader van m’n tomtom erin stop gaat dat lampje echter wel branden, maar hij laadt niet op. (Was hierdoor laatst bijna in Duitsland verdwaald)

Accu laadt goed op, auto start altijd gemakkelijk. Zekeringen zijn ook nog allemaal goed.

Als jullie een oplossing weten dan hoor ik het graag. Als jullie meer informatie nodig hebben dan hoor ik het wel. :)

Seth
    Deelnemer

Had je van sommige dingen al langer last dan anderen of zijn alle problemen tegelijk op hetzelfde moment gekomen? Ik zou zo denken omdat je je dashboard open doet dat je kmteller uitvalt dat het een massaprobleem zou kunnen zijn. En van je sigarettenaansteker hetzelfde…

gwriemersma
    Deelnemer

Zou idd een massa probleem kunnen zijn
    Maar stel je eerst eens netjes voor met watwat :kewlpics van je VEC daar zijn we hier gek op

koenelsenaar
    Deelnemer

massakabels leggen tussen accu-chassis-motor is de oplossing.

Flouter
    Lid

Bedankt allemaal voor de reacties! Het was uiteindelijk toch een stukke zekering :roll:

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.