Vectra C project, tuningstyle

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra C project, tuningstyle

10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
  • Auteur

Kheb een vraagje, zoek een embleemloze grill… heeft iemand die soms tekoop liggen, en anders waar kan ik die vinden?

Groetjes Kris

Anoniem
    Inactief

http://gm-tuningparts.nl/tuningparts.php” onclick=”window.open(this.href);return false;

Hele goede ervaring mee, even grills opzoeken en klikken maar

ahrend
    Lid

Ben er nu in ieder geval enorm tevreden over, enkel dat die wielen een beetje schudden als ik 160 per uur rij, maar dat komt omdat die velgen 4×112 zijn en mijn veccie is 4×110, wat kan ik daaraan doen? er zitten nu springbouten op maar dat help niet tegen de trilling…

Moeten wel flinke schuifbouten zijn om van Mercedes 4×112 naar Opel 5×110 te gaan dat moet wel trillen :jerry :jerry
    Wel mooie kleur en gave wielen,ennuh flink omlaag.

@ahrend wrote:

Ben er nu in ieder geval enorm tevreden over, enkel dat die wielen een beetje schudden als ik 160 per uur rij, maar dat komt omdat die velgen 4×112 zijn en mijn veccie is 4×110, wat kan ik daaraan doen? er zitten nu springbouten op maar dat help niet tegen de trilling…

Moeten wel flinke schuifbouten zijn om van Mercedes 4×112 naar Opel 5×110 te gaan dat moet wel trillen :jerry :jerry
    Wel mooie kleur en gave wielen,ennuh flink omlaag.

Had gemist, excuses! :wors

GTS2.2DTI
    Deelnemer

Hoe zit het met de diameter van de naven. Is die ook afwijkend en zitten er misschien de verkeerde vulringen/of helemaal geen/ achter. Ik ben wel van mening dat je met schuif/springmoeren nooit geen goede passing zult gaan krijgen.

zitten totaal geen vulringen in, daarmee dat ik eens ga proberen met rape rond de naaf te plakken, daarmee zou het denk ik ook wel opgelost moeten zijn :wors

16v kadett c
    Deelnemer

gewoon ringen laaten draaien ben je er van af. en wat betreft de 5×110 naar 5×112 daar heb je schuifbouten voor dit werkt super

@16v kadett c wrote:

gewoon ringen laaten draaien ben je er van af. en wat betreft de 5×110 naar 5×112 daar heb je schuifbouten voor dit werkt super

Die schuifbouten zitten er al in, heb nu enkel nog die ringen nodig.

Nuja zal vandaag eens zien om dat te fiksen, ik hou jullie op de hoogte!

Navy
    Deelnemer

@16v kadett c wrote:

Naafgat van de velgen uitdraaien is ook al geopperd, maar ben daar niet zo’n voorstander van.
    Pasringen van 0,1 of 0,2 mm draaien is vrijwel onmogelijk. Maar heb al een goedwerkende oplossing geboden.
    Ben benieuwd of het bij TS ook goed werkt.

@Navy wrote:

@16v kadett c wrote:

Naafgat van de velgen uitdraaien is ook al geopperd, maar ben daar niet zo’n voorstander van.
    Pasringen van 0,1 of 0,2 mm draaien is vrijwel onmogelijk. Maar heb al een goedwerkende oplossing geboden.
    Ben benieuwd of het bij TS ook goed werkt.

Ik heb wat tape rond de naafring geplakt en gemonteerd, bij eerste rit geen daver meer op stuur! maar reed dan ook maar max 90km/peruur, vanavond moet ik een langere trip maken, dan zal ik zien of het verbeterd is,

Hou jullie op hoogte!

Groetjes Kris
    En in ieder geval heel erg bedankt voor de goeie tip!

10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.