Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Vectra C project, tuningstyle
- Dit onderwerp bevat 34 reacties, 15 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren, 4 maanden geleden door
tuningstyle.
-
AuteurBerichten
-
22 augustus 2011 om 17:36 #17238736
tuningstyle
LidHierbij mijn projectje, het word niet echt een show wagen, ik zet hem gewoon netjes zoals ik het wil.
Zo was hij vroeger:

Nu ziet hij er zo uit,
Verlaagd met eibach vaste verlaging van -3 cm en Mercedes velgen (uniek)Op deze foto nog niet verlaagd:

Veranderingen:
Over heel de auto Nieuwe lichten van de GTS versie.
Mercedes Velgen 18″ met bandje 225/40/18
Eibach verlaging van -3 cm
Andere audio radio (geen foto van)Volgende veranderingen zijn langs achteren iets dieper laten zakken!
Hopelijk vinden jullie het al goed…
Groetjes TS
Oja dit was mijn vorige auto:

22 augustus 2011 om 17:42 #17891031GTS Power
Deelnemerwelkom hier.
nette vec!
ligt het nu aan mij of valt die verlaging helemaal niet lager uit???
22 augustus 2011 om 18:24 #17891032aapje1963
DeelnemerWelkom hier op het forum
De GTS staat standaard al 3 cm lager dan de sedan, dus deze sedan staat nu met verlaging denk ik gelijk als de normale hoogte als de GTS.. of heb ik het mis..
22 augustus 2011 om 18:33 #17891033RISL
ModeratorWat is er ‘uniek’ aan Mercedesvelgen? Behalve dat het nogal raar staat met dat logo op een Opel?
Je ziet wel vaker Mercedesvelgen op Opels, voornamelijk de SLR McLaren velgen.22 augustus 2011 om 19:06 #17891034jraaf
DeelnemerHey welkom, mooie kleur maar…..
Die verlaging valt idd op de foto totaal niet op :hmmz . Heb je wel de juiste aslast bestelt bij Eibach? Mercedes velgen op een opel, je moet er van houden maar ik vind het :puke
@ Arnold, volgens mij dient dat 2CM te zijn. Vandaar dat een 3CM verlaging van Eibach optisch nog al kan tegen vallen.Safe driving Jurgen
22 augustus 2011 om 19:06 #17891035tuningstyle
LidOmdat ik deze velgen echt nog nooit onder een veccie heb gezien, (hier in belgië toch)
Auto staat nu ongeveer op de hoogte van de GTS, enkel moet die kont nog lager.
Denk aan KW schroefkit maar daar verlies je een beetje het confort mee, en omdat dit een gezindswagen is en blijft wil ik er geen harde verlaging onder…
Ben er nu in ieder geval enorm tevreden over, enkel dat die wielen een beetje schudden als ik 160 per uur rij, maar dat komt omdat die velgen 4×112 zijn en mijn veccie is 4×110, wat kan ik daaraan doen? er zitten nu springbouten op maar dat help niet tegen de trilling…
Bandencentrale vertelde mij omdat het is dat ik geen velgring heb zitten, dat omdat ik geen plaats meer heb tussen de naaf van de auto en het binnenste gat in de velg (waar het kapje van de velg over zit)
Hopelijk weten jullie meer hierover…
Groetjes Kris
22 augustus 2011 om 19:12 #17891036arjontje
Deelnemer@tuningstyle wrote:
Omdat ik deze velgen echt nog nooit onder een veccie heb gezien, (hier in belgië toch)
Denk aan KW schroefkit maar daar verlies je een beetje het confort mee, en omdat dit een gezindswagen is en blijft wil ik er geen harde verlaging onder…
Ben er nu in ieder geval enorm tevreden over, enkel dat die wielen een beetje schudden als ik 160 per uur rij, maar dat komt omdat die velgen 4×112 zijn en mijn veccie is 4×110, wat kan ik daaraan doen? er zitten nu springbouten op maar dat help niet tegen de trilling…
Bandencentrale vertelde mij omdat het is dat ik geen velgring heb zitten, dat omdat ik geen plaats meer heb tussen de naaf van de auto en het binnenste gat in de velg (waar het kapje van de velg over zit)
Groetjes Kris
velgen laten uitdraaien en centreerringen plaatsen.
je hebt nu kans dat de boel los loopt.22 augustus 2011 om 19:15 #17891037tuningstyle
Lid@arjontje wrote:
@tuningstyle wrote:
Omdat ik deze velgen echt nog nooit onder een veccie heb gezien, (hier in belgië toch)
Groetjes Kris
velgen laten uitdraaien en centreerringen plaatsen.
je hebt nu kans dat de boel los loopt.Oke dankje, heb je soms ook enig idee waar ze dat doen?
22 augustus 2011 om 20:03 #17891038aapje1963
DeelnemerJa daarom schreef ik als ik het goed heb lol.
Ik ben niet zo met die verlagingen end bezig… ik schraap de drempels nu al met die lip in mijn wijk….
Dus lager moet ik hem denk ik optillen.. of hele gezin achterin zetten komt ie voor wat omhoog hahahah
22 augustus 2011 om 21:04 #17891039Mooie velgen :D
Jan
23 augustus 2011 om 06:00 #17891040RISL
ModeratorNou, dat ‘unieke’ zou ik maar weglaten. Je ziet echt vaak Opels met Mercedesvelgen, vooral in Duitsland. En vlak bij m’n werk staat een Vectra C2 met die velgen. Ik zou inderdaad wel centreerringen plaatsen en niet zo blijven doorrijden. En andere naafkappen plaatsen! Met een opellogo of een velgmerklogo ofzo, maar niet met die Mercedesdoppen, dat ziet er echt niet uit.
23 augustus 2011 om 07:12 #17891041tuningstyle
Lidoke, maar wil wel eens weten waar ze dat kunnen doen. bandecentrale waar ik ga kan dat niet :o
23 augustus 2011 om 13:33 #17891042GTS2.2DTI
DeelnemerDie Toyota :cry :thumbdown
Vectra is met die velgen wel mooi, maar wel even die naafdoppies verwisselen want die lijkt nergens op met die Ster in het midden.l
24 augustus 2011 om 16:26 #17891043tuningstyle
Lidnaafdopjes zijn al lang verwisseld, waren er meteen af toen ik die foto’s heb genomen ;)
Wat is er zo slecht aan die toyota???? :swear
24 augustus 2011 om 16:29 #17891044Fearless
DeelnemerDikke Corolla. Die is de wheelwhore sticker meer waard dan de Vectra :D
Super karretjes, jammer van die oliezuipmotoren die er inzitten24 augustus 2011 om 16:52 #17891045tuningstyle
Lid@Fearless wrote:
Dikke Corolla. Die is de wheelwhore sticker meer waard dan de Vectra :D
Super karretjes, jammer van die oliezuipmotoren die er inzittenDie sticker hangde vroeger aan de toyo ;) maar omdat die tekoop staat is dat van de toyo verdwenen.
Ja de vectra is een 2.2 dti motor met 125 pk de toyota is een 1.9 diesel met 75 pk, de vectra is een hels verschil kwa vermogen! en das top :wors
24 augustus 2011 om 17:03 #17891046RISL
ModeratorDie toyota….is en blijft een jappenbak ;)
Als die naafkappen al vervangen zijn, waarom plaats je dan geen nieuwe foto’s?
24 augustus 2011 om 17:06 #17891047tuningstyle
Lidop de foto’s van de auto die verlaagd is zijn de mercedes logotjes eraf, maar zie je niet zo goed op de foto’s.
Mja ik ben er wel enorm tevreden van die toyo, nooit geen kosten gehad aan motor enz…
24 augustus 2011 om 17:48 #17891048GTS2.2DTI
DeelnemerToyota zullen best goede auto’s zijn maar ze hebben de uitstraling van een bushokje.
Niet mijn ding in iedergeval…
24 augustus 2011 om 17:56 #17891049RISL
ModeratorEen bushokje :jerry hoe kom je er op? Ik kan niet anders dan je gelijk geven!
Maar gelukkig komt wijsheid toch altijd wel een keer aanwaaien, in dit geval in de vorm van een dikke Opel Vec-C.
25 augustus 2011 om 04:20 #17891050tuningstyle
LidHehe mercikes :wors :agent
In ieder geval bedankt voor de comments en de hulp (voor de wielen)Groetjes Kris
25 augustus 2011 om 05:13 #17891051:swear :swear :swear
Wat een gezeik zeg.Ik vind het niet gek staan die ster op je wielen. Het zijn toch ook Mercedes wielen.
Weet je wat ik pas erg vindt. Die lui die BBS stickers op hun Lenso rollers plakken.Ieder heeft gewoon zijn eigen smaak. Ikzelf had m liever nog wat verder verlaagd.
Maar prima ride zo toch?25 augustus 2011 om 05:18 #17891052Navy
Deelnemer@tuningstyle wrote:
Groetjes Kris
Probleem had ik ook: verschil tussen naaf en naafgat is 0,2 mm, en toch voel je dat goed!
Supervelg uit Drunen kon me niet aan pasringen helpen, maar heeft me toch goed geholpen.
Ik heb nu, bij wijze van pasringen, 2 laagjes isolatietape om mijn naven zitten, en dat werkt perfect! Wel oppassen met het monteren van de velgen, dat de tape niet opstroopt. Maar vind het een uitstekende oplossing!25 augustus 2011 om 08:25 #17891053evertfisherman
DeelnemerMooie Vectra en de kleur vind ik ook heel mooi.
De velgen vind ik ook mooi ondanks het Mercedes logo.
Maar inmiddels heb je deze logo’s er al afgehaald heb ik begrepen.25 augustus 2011 om 15:59 #17891054tuningstyle
Lid@Navy wrote:
@tuningstyle wrote:
Groetjes Kris
Probleem had ik ook: verschil tussen naaf en naafgat is 0,2 mm, en toch voel je dat goed!
Supervelg uit Drunen kon me niet aan pasringen helpen, maar heeft me toch goed geholpen.
Ik heb nu, bij wijze van pasringen, 2 laagjes isolatietape om mijn naven zitten, en dat werkt perfect! Wel oppassen met het monteren van de velgen, dat de tape niet opstroopt. Maar vind het een uitstekende oplossing!Owke mercikes, ik had daar nog niet aangedacht! das een prima tip! had er zelf niet opgekomen!
@evertfisherman, logo’s zijn idd al verwijderd, mercikes voor de toffe reactie! -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.