Vectra C GTS harde veren?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra C GTS harde veren?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Anoniem
    Inactief

Hoi,

Heeft jullie GTS ook zo een harde vering? Elke put hier in dit land (Belgie :puke ) voel je met de auto. Er komt dan een ongelooflijk lawaai uit de koffer. Mis toch de Astra G zijn vering een beetje…je hoorde echt niets in deze auto. De GTS is vaak te hard.
    Kan ik de vering vervangen door een zachtere? Wat gaat me dit kosten? Ik wil niet persé verlagen ofzo van die toestanden. Mag van mij dezelfde hoogte houden…thx

evertfisherman
    Deelnemer

Het geluid kan ook gewoon de kofferbakklep zelf zijn, je kan deze speling opheffen door de stelrubbers goed af te stellen.
    Of je bandenspanning kan ook te hoog zijn.

Anoniem
    Inactief

eeuhmmm, tja bandenspanning, beter goed opgeblazen dan te weinig zeker? denk dat er 2.5 inzit, is toch niet veel voor de standaardbandjes denk ik
    waar zitten deze rubbers dan? Er komt echt een soort van “kloenk kloenk” uit de koffer bij het rijden in de putten en dergelijke. Moet de GTS sowieso vanachter niet een beetje naar boven staan? Ik lees hier op de forum dat de GTS zo gaat hangen, bij mij ook het geval.

wagnas
    Deelnemer

In je tankklep vind je de goede bandenspanning die je moet hebben. Mischien is 2.5bar wel te veel al.

evertfisherman
    Deelnemer

Moet 2,2 zijn geloof ik.
    Maar 2,5 bar zou geen dusdanig lawaai/problemen opleveren.

Ik heb dat dus ook gehad dat kloenk geluid. De kofferbakklep had dus wat speling.
    Doe je achterklep van de auto maar eens open, de stelrubbers/draairubbers zitten op de binnenzijde van de achterklep, even goed kijken dan snap je waarvoor ze zijn.
    Kun jij je achterklep van de auto een beetje heen en weer bewegen als ie dicht is? Speling?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.