Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Vectra C GTS bedieningsknoppen
- Dit onderwerp bevat 8 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 6 maanden geleden door
mr.lazy.
-
AuteurBerichten
-
16 mei 2013 om 07:11 #17257836
Anoniem
InactiefHoi,
Gisteren op het middenpaneel van het dashboard 2 nieuwe bedieningsknoppen geplaatst. Gewoon voor de “show”/opvulling.
Ik heb een alarmknop op de 2de plaats rechts geplaatst en een knop eronder voor het rolgordijn, welke ik niet heb! Het was eigenlijk de bedoeling om op de plaats de tractie controleknop te hebben. Nu
1) de alarmknop, hoe kan ik het rode ledje laten branden dat er in zit?
2) de tractie controle knop, deze werkt wel maar er staat nu gewoon een ander logo op. Wat houdt dit in voor een GTS als ik deze aanzet, de TC zou bij een GTS automatisch moeten opspringen normaal? Lichtje op het tellerpaneel licht wel op, mag ik heel de tijd met TC aanrijden? Graag wat info hierover.bedankt!
16 mei 2013 om 16:17 #18144425jraaf
Deelnemer1, aansluiten op de 12 v :afro
2, Het lampje brand maar je kunt je TC er niet mee aan of uit zetten. Dan heb je een aparte stuur unit en bij behorende kabelboom nodig voor een Vec C. Je TC staat als je die af fabriek hebt gewoon standaard altijd aan. Althans bij mij wel en dat is geen enkel probleem.Ik lees ‘m net wat beter. Zeg je nu dat je dashbord TC lampje gaat branden anls je die knop indrukt met het andere logo :hmmz
Dat zou een opzienbarende constatering zijn in mijn beleveing. Dat zou betekenen dat jouw vec al wel de stuur unit en kabelboom heeft.Dan kan je ‘m dus echt aan en uit zetten :jerry Altijd aan is geen enkel probleem. Juist leuk om ‘m bij wat fun werk uit te zetten :afro
Groet jraaf
16 mei 2013 om 21:24 #18144426Anoniem
InactiefJa echt…als ik de knop indruk gaat het oranje lampje branden…dus maw tc aan? Wat voor fun gaat dit dan betekenen?
16 mei 2013 om 21:27 #18144427teungts
Deelnemertrek hem maar op de handrem en geef gas in zijn 1, bij tc uit zul je een burnout neer kunnen zetten. bij tc aan niet
17 mei 2013 om 11:21 #18144428Anoniem
Inactiefdus als ik goed begrijp en ik duw het TC knopje in en het lampje gaat branden op het dash dan is de TC uit?
Als ik het principe van TC nu begrijp, heb ik ondervonden dat ik sneller kan optrekken omdat de remmen/turbo niet onderdrukt worden?
dus, mijn vriendin gwn automatisch TC laten rijden en ik TC uit hahaha.iemand die het rolgordijn knopje wilt wisselen met een TC knop????
17 mei 2013 om 15:36 #18144429teungts
DeelnemerMet tc aan spin je niet door met optrekken. Dit merk je vooral op glad wegdek
17 mei 2013 om 20:39 #18144430ralph3000
DeelnemerDie tc- knop werkt bij mijn gts uit 2003 ook, heb dit knopje 3 jaar geleden er om te proberen eens in gezet en het werkte inderdaad meteen :thumb
Boven een bepaalde snelheid laat de tc zich niet meer uitschakelen, maar volgens het instructieboekje klopt dit.Het alarmschakelaartje heb ik er toen ook in gezet, maar heb nog steeds niet uitgezocht hoe ik de led kan laten knipperen, dus zou het ook wel graag weten king:
17 mei 2013 om 23:03 #18144431teungts
DeelnemerVan die snelheid klopt. Net zo als met de winterstand op een automaat
29 juni 2013 om 13:19 #18144432mr.lazy
DeelnemerHey dat knopje voor TC waar kan ik die kopen?
En dit moet je toch onder de waarschuwingslamp knopje plaatsten toch?ik heb een vec. c 2003
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.