Vectra 2.5 V6 24V…alias Robbert stelt zich even voor…

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Vectra 2.5 V6 24V…alias Robbert stelt zich even voor…

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur

Hallo mensen!!

Ik zal me even voorstellen, ben Robbert 28 jaar taxichauffeur/werkplaats monteur van beroep, ben van huize uit Mitsubishi liefhebber en heb er al diverse gehad o.a Galant 2.0 16V GTi, ik heb nog een oldtimer, Mitsubishi Cordia in de garage staan….mijn stille droom was altijd een auto met een V6 motor….Ik was natuurlijk opzoek naar een Galant V6….maar helaas..of astronomische tellerstanden of uitgeleefde exemplaren. Aangezien ik op m,n werk veel met Opels werk ben ik me eens in het merk gaan verdiepen. We hadden op de zaak diverse modellen, van een Omega 2.5 DTi tot en met Zafira 1.9 CDTi 110kw….De kwaliteit van de Omega is ongevenaard, de Vectra die hem op moest volgen “2003/2010” mag qualitatief niet eens in zijn schaduw staan mijns inziens. Affijn na veel 5en en 6en ben ik sinds een paar dagen de trotse eigenaar van een Vectra B1 Hatchback 2.5 24V V6, Nova Black…bouwjaar 1998 en 150.000km N.A.P, het betreft een kale uitvoering, dus zonder airco/climatronic en elec ramen achter. De motor klinkt als een klok en trekt als een tierelier, geen oplichtende lampjes, het enige wat me opvalt is het even inhouden bij 4000rpm..tis net of de ECU dan de boel in een fractie anders instelt om vervolgens alle sluizen open te gooien…Wie kan mij daar iets over vertellen??…betreft het een soort variabele inlaat?…Ik ben in ieder geval dik tevreden!!

Groeten Robbert

nova….
    Deelnemer

Welkom!

Foto`s zeggen meer als woorden ook van de japanners :D

Gr

Kan ik je helemaal gelijk in geven, de eerst volgende vrij dag zet ik de Vectra even op de foto, het is er helaas mede i.v.m het slechte weer nog niet van gekomen.

Groeten Robbert

KadAstra-EF
    Deelnemer

Van harte welkom op dit forum !!
    Voor het plaatsen van foto’s en een avatar verwijs ik je graag naar het volgende topic:

viewtopic.php?f=78&t=139209

Hartelijke groet, Rik ;)

Bedankt Rik!

Ik herkende het verhaal direct, werkt op het Mitsubishi forum precies zo :D …Bij deze een paar foto,s van toen die nog te-koop stond, zelf schiet ik morgen even een paar foto,s van o.a het interieur en de motor. Der zit trouwens een Remus einddemper onder met een schitterend mooi donker geluid wat in de wagen zelf niet dreunt of stoort.

Groeten Robbert

trashmetal
    Deelnemer

Mooie vectra
    <– Ben gek op zwart :D
    Nog plannen of houd je em lekker basic?

Gr. Mario

@trashmetal wrote:

Mooie vectra
    <– Ben gek op zwart :D
    Nog plannen of houd je em lekker basic?

Gr. Mario

Bedankt!

Ik vind het ook een mooie kleur, en vooral in hatshback vorm een mooie wagen. Hij is “op de Remus na” helemaal orgineel, misschien in de toekomst een lederen interieur maar verder laat ik hem zo, je ziet hem aan voor een 1.6 :D Verlagen doe ik hem ook niet, ik vind zo,n 6 cylinder een wagen om lekker mee te cruisen en zo afentoe ff alles uit de kast gooien..

Groeten Robbert

welkom hier :thumb

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.