Vecstation verlaagd en andere velgen (naafkapjes ook binnen)

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vecstation verlaagd en andere velgen (naafkapjes ook binnen)

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 28)
  • Auteur
    Anoniem
    Inactief

:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors
    Van de week 18 inc er onder gezet met dunlop’s 225/40/18 eronder . verlaging rond de 4 cm lager wilde ik niet in verband met de verkeers dorpels.

speaker
    Deelnemer

Mooie velgies!! staat ‘em goed!!! :thumbup

marcoml01
    Deelnemer

Ziet er goed uit. Ik ben zelf nog op zoek naar 18 inch, hoe bevallen deze velgen en dan meer de bandenmaat?

wim-v6
    Deelnemer

Ziet er goei uit!!

Willem

yzf1kr
    Lid

Net gedaan zeker? Want ik vind hem nog erg hoog staan, ik verwacht dat hij de komende weken nog wel een cm of 2 omlaag gaat.

De velgen staan idd wel goed.

Anoniem
    Inactief

Normaal had ik er 45 ’s onder laten zetten ( vult iets meer) maar deze haalde ik van marktplaats af met zgan dunlop’s 225/40/18. lager wil ik niet meer (drempels)

opel-limbo
    Deelnemer

Errug naais!!!! :thumbup:thumbup:thumbup

Henk042
    Deelnemer

Ziet er goed uit!:thumbup

yzf1kr
    Lid

origineel gepost door kadettgte@freeler.nl
    Normaal had ik er 45 ’s onder laten zetten ( vult iets meer) maar deze haalde ik van marktplaats af met zgan dunlop’s 225/40/18. lager wil ik niet meer (drempels)

Ik bedoelde niet dat je hem zelf lager zal zetten, maar dat de auto vanzelf nog zal zakken. Voor 4cm verlaging staat hij namelijk nog erg hoog. Het duurt meestal wel een paar honderd km voordat de veren de uiteindelijke hoogte bereikt hebben.

jraaf
    Deelnemer

:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors
    Van de week 18 inc er onder gezet met dunlop’s 225/40/18 eronder . verlaging rond de 4 cm lager wilde ik niet in verband met de verkeers dorpels.

Ziet er strak uit, mooie combi die vec van jou. Vind dat een erg mooie kleur.
    Met 4 cm verlaging lijkt ie idd nog wat hoog. Maar dat inzak verhaal :hmmz Daar heb je volgens mij alleen last van als je troep koopt. De meningen zijn daar echter over verdeelt. Die van mij is na het verlagen nog geen halve cm verder gezakt. is overigens 3 cm verlaagt maar ligt zekers lager dan de jouwe als ik dat zo op de foto zie. Drempels heb ik ook totaal geen last van. Dus daar zou ik me in jou geval geen zorgen om maken. :kewlpics overigens. Veel plezier er van en safe driving Jurgen.

Anoniem
    Inactief

Van de grond t/m bovenkant wielrand voor 67 cm en achter 66 dus als ik erinzit (met mn volle gewicht staat die goed hahaha)
    Verenzet zit er alle 1500 km onder is ook maar 0,5 a 1cm verder gezakt.
    Met mn oude 17 inc met 215/50.17 stond die wat mooier vol in de wielkast .
    iedereen bedankt voor de leuke reacties.
    gr Leo :thumbup:thumbup:thumbup

Oja kleur nr is Z 167 kweet niet die kleur heet staat grijs op het kenteken maar in de zon gaat die naar goud-beigeachtig
    toe en volgens mij is die ook met een teflonlaag behandelt hij wil niet vuil worden hahaha:hmmz:hmmz

Jerremy
    Deelnemer

Ziet er idd goed uit !
    Mooie Vectra hoor en een mooie kleur.
    Normaal ben ik niet zo weg van dit soort velgen, maar ze staan erg leuk onder deze Vectra.

ziet er netjes uit hoor volgens mij ben ik ook nog bezig geweest om deze velgen te krijgen komen uit zwartewaal of niet??? iig mooi resultaat

speaker
    Deelnemer

origineel gepost door jraaf
    …Maar dat inzak verhaal :hmmz Daar heb je volgens mij alleen last van als je troep koopt. De meningen zijn daar echter over verdeelt. Die van mij is na het verlagen nog geen halve cm verder gezakt. is overigens 3 cm verlaagt maar ligt zekers lager dan de jouwe als ik dat zo op de foto zie. Drempels heb ik ook totaal geen last van. Dus daar zou ik me in jou geval geen zorgen om maken. :kewlpics overigens. Veel plezier er van en safe driving Jurgen.

Als je de dempers vóór je ze er onder zet een stuk of 10x indrukt en omhoog laat komen , dan zakken ze niet meer hoor ! Tenzij je idd troep hebt. Maar dan zakt ie, als je pech hebt, ook nog eens op je ophangrubbers !!

Anoniem
    Inactief

Van de grond t/m bovenkant wielrand voor 67 cm en achter 66 dus als ik erinzit (met mn volle gewicht staat die goed hahaha)
    gr Leo

Oja kleur nr is Z 167 kweet niet die kleur heet staat grijs op het kenteken maar in de zon gaat die naar goud-beigeachtig
    toe en volgens mij is die ook met een teflonlaag behandelt hij wil niet vuil worden hahaha

Wat zij de maten van jullie vec t/m boven kant :hmmz:hmmzwielrand :hmmz:hmmz

yzf1kr
    Lid

Normaal meet de je van midden as tot onderkant spatbord, omdat banden/velghoogte per merk/type verschillen.

Bij mij is dat voor 36cm en achter 35,5 cm, afstand tot de grond weet ik zo niet.

Anoniem
    Inactief

FF nagemeten bij die mij voor 37 achter 36 cm:P:hmmz

ahrend
    Lid

Ziet er errug netjes uit :thumbup:thumbup

Netjes die velgen:thumbup

Toen ik mijn set kocht zat er ook 225x40x18 dunlops op maar heb die bandjes(bijna nieuw) toen in kunnen ruilen en heb toch voor 45 hoog gekozen om inderdaad de wielkassen beter te vullen.

Jan

nova….
    Deelnemer

Voor 2 cm en achter iets van 4 cm :o:o :D

Btw helemooie vec:thumbup:thumbup

arjontje
    Deelnemer

gr Leo :thumbup:thumbup:thumbup

toe en volgens mij is die ook met een teflonlaag behandelt hij wil niet vuil worden hahaha:hmmz:hmmz

Die kleur noemt opel Pannacotta. het is een kleur die in de zon zogezegd verkleurt. En idd het gaat van grijs naar beige/geel.

Anoniem
    Inactief

:wors:sleeping:sleeping:sleeping:sleeping:sleeping:sleeping:sleeping
    Wist ik niet naam de kleur naam :wors:wors:wors.
    grtz Leo

yzf1kr
    Lid

Dat komt dus aardig overeen met wat te zien is op de foto.
    Voor kan je hem dus nog wel een cm laten zakken.

Anoniem
    Inactief

Vandaag mn naafkapjes af gemaakt.:wors:wors:wors:wors

marcoml01
    Deelnemer

Erg mooie velgen.

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 28)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.