Trekhaak monteren Opel Astra 2 drs hatchback 2001

Forumindex Forums Modellen Astra Trekhaak monteren Opel Astra 2 drs hatchback 2001

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur

Weet iemand hoe je de bumper demonteert van een twee deur’s Opel Astra hatchback uit 2001
    om er een gebruikte trekhaak aan te maken en ook een manier om er een stekker aan te maken voor
    voor verlichting e.t.c voor m´n pas aan geschafte aanhangertje.

p.s. Heb nog geen passende trekhaak gevonden bij ons in de buurt Gem. Velsen

Bij voorbaat hartelijk dank,
    Ridoboka

asconahobbyist
    Deelnemer

trekhaak zit er zo onder,bumper hoeft er niet af!!
    Kijk eens bij rutte sloperij in velserbroek,hebben zat astraatjes G
    Zitten 6 bouten in de koffer,thats it,alleen je achterdemper moet even uit de rubbers.
    Op je koffervloer met je de teermat even wegbikken,daar vindt je zowel links als rechts 3 centerpunten,die kan je zo doorboren,komt altijd uit.
    qua bedrading gewoon een kant en klaar setje met kabels en stekkerdoors halen bij de brezen ofzo,niet gaan kloten met gebruikte troep.

Beste asconahobbyist,

Bedankt voor de snelle tips.
    Uiteraard was ik al, als eerste bij Rutte langs geweest.
    Die hadden vier Astra´s staan, onder andere van bouwjaar:93, 94, 95, en een met een kofferbak van 97.
    Ze hadden al gewaarschuwd dat een trekhaak van een station model niet zou passen.
    Ik zag dat die pal achter de achterbumper zaten en met vier bouten vast zaten, vandaar die vraag
    hoe je die achterbumper er af moest.
    Hij wilde er wel en trekhaak afhalen voor € 50,-
    Maar ik twijfelde en heb ze later gebeld en hoorde van hun dat ze die niet in voorraad hadden.
    Volgens mijn autopapieren heb ik (type) ASRTA-G-CC; Z1.6SE
    En ik had uiteraard een nieuw setje met kabels en stekker doos willen halen en ook een nieuwe stekker
    op het aan hangertje, want een kennis heeft hem voor me opgehaald en moest er eerst een verloop
    opzetten zodat alles goed werkte.

Met vriendelijke groet, ridoboka

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.