Touch en connect opel corsa probleem

Forumindex Forums Modellen Corsa Touch en connect opel corsa probleem

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur

Hallo

Ik heb een Opel Corsa uit 2011 met een connect en touch systeem. Gisteren heb ik een Samsung S3 mini gekocht om het Blue tooth syteem eindelijk een te kunnen gaan gebruiken.
    De telefoon volgens de aanwijzingen aan het systeem gekoppeld en deze wordt ook weergegeven. Na enkele seconden gaat het touch systeem op zwart en restart zich zelf. Diverse pogingen gedaan om telefoon gekoppeld te krijgen aan het systeem maar steeds hetzelfde probleem.
    Gebeld met Opel Hekkert om te vragen wat ik moet doen om dit op te lossen en volgens de expert zou en een software update nodig kunnen zijn maar of dit zou werken wist hij niet. De kosten waren het uur tarief + btw dus een kleine 95 euro.

Heeft iemand hier ervaring mee wat ik kan doen om het probleem op te lossen of tips om het restarten te voorkomen?

gegroet

wishmaker

johanhummer9
    Deelnemer

ook welkom hier,

touch en connect is er volgens mij minder dan 2 jaar , dus dat betekent dat je auto minder dan 2 jaar is , en dat betekent weer dat dat volgens mij onder garantie oid zou kunnen vallen

Hallo

dank voor de snelle reactie maar volgens de medewerker van opel lag het er aan dat de mensen maar steeds nieuwe telefoons blijven kopen. Deze zouden niet in de software verwerkt zitten. Het rare is dat de telefoon gevonden wordt en ik kan laatst gekozen nummers zien en dan is het beeld zwart.

Ik zal bij opel NL eens een klacht neer leggen kijken of daar meer coulance te krigen is.

m.vr.gr

Alfons

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.