toerental Vectra B 1997

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum toerental Vectra B 1997

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur

Veel gedoe met de motor: in voor en najaar meeste last van het afslaan van de motor. Loopt soms hoog in de toeren, en bij stoplicht kakt de auto dan in en slaat af. Het pijpje is wel doorgeboord door de garage, slaat nu de helft van de tijd wel af, en de helft van de tijd niet. In de zomer minste last van gehad.
    Zou de gasklephuis moeten zijn maar ben niet zeker.
    Auto loopt op zich wel goed, merk wel lichte twijfel in lopen maar gaat verder goed.

Motor X1.8 XE

Wie kan het mij aangeven ?

auto is van 1997, km stand 120.000. heeft aantal jaar maar paar duizend per jaar gereden.
    Rijdt nu ca. 10.000km met deze auto

Auto is al met al minder goed dan de verkoper heeft doen geloven, auto kost tot nog toe in een half jaar met aankoop € 4000,–

Heb onderhoudsbeurt moeten doen, remmen, banden, remleiding en evt einddemper nog > wie heeft goede liggen ?

remutr
    Deelnemer

Hoi, welkom op het form!

Einddemper zou je op mp kunnen vinden.

Zijn je bougies + kabels nog wel goed? Die van mij had ook last van een wisselend stationair toerental maar dat was alleen vuil. Ik heb er nu euro 98 in en 2 of 3 van de flesjes motor reiniger bij de benzine gedaan en een paar lange stukken gereden en hij is weer schoon.

Wil je het goed doen moet de het gasklephuis reinigen staat een how to do van op het form.

remutr
    Deelnemer

[HOW-TO] – Vectra-A-B-C – Gasklep+Carterventilatie Reinigen

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.