Stuurbediening,nieuw radio iemand enig idee?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Stuurbediening,nieuw radio iemand enig idee?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Joris.T
    Lid

Goedendag allemaal,

Ik zou wat advies willen, Ik heb een opel vectra uit 2000. Top wagen! alleen nu zit er al heel lang een sony radio in die me pa er ooit heeft ingezet. Graag zou ik een nieuwe radio willen aanschaffen eentje die wel met mijn stuur bedient kan worden. En een usb ingang heeft. Ik heb nu al een tijdje zitten googlen maar ik kom er totaal niet uit. Me pa vertelt me dat die ooit een garage gevraagd heeft er een radio in te zetten met stuurbediening en dat het toen niet gelukt is. Dus ik maakte me een beetje zorgen of het misschien niet haalbaar is. Enige wat nu weet is dat de radio die erin zit verder geen aansluiting heeft voor stuurbediening. En dat er drie blokjes uit me auto komen en twee daarvan zijn verbonden met de radio. Ik heb geen flauw idee hoe wat ik moet doen. Vandaar dat ik dacht laat ik het jullie maar is vragen!

Met vriendelijke groet .Joris :thumb

Opeltje17
    Deelnemer

Welkom,

Dat blokje wat je nu over hebt is van je display daar heb je niks mee nodig, wat jij nodig hebt is een zogenoemde ”stuurwiel interface” en deze komt tussen die twee stekkers die nu aangesloten zitten.

een stuurwiel interface is voor elk merk radio anders je moet dus effe zoeken welke interface je nodig hebt voor je radio en die samengaat met opel.

Als voorbeeld pioneer(heb ik zelf) deze gebruikt voor opel de car-pi 151, en zo moet je bij elk merk radio even kijken welke interface je nodig hebt.

Hoop dat je het zo een beetje snapt.

baboe
    Deelnemer

hoi ik hep nog een carpi 151 over hoor et wel als je intresse hept gr baboe

Corsa_GSi
    Deelnemer

Of te wel je nieuwe radio moet de mogelijkheid hebben om een stuurwielinterface aan te sturen.
    Niet alle types kunnen dat.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.