spaghetti spruitstuk met katalysator

Forumindex Forums Modellen Astra spaghetti spruitstuk met katalysator

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur

Opel fans en kenners,

Ik heb een ’03 astra g hatchback en ik wil hier een spaghetti spruitstuk op gaan bouwen. Het probleem is dat xe kat op een korte spruitstuk zit. Is hier een kat mogelijk die wat verder geplaatst kan worden ivm met apk keuringen.

Fearless
    Deelnemer

Universele sportkat plaatse dan he…

Had ik idd niet aan gedacht maar gaat hier geen ruimte tekort komen met mijn middendemper of hier dan gelijk een kortere middenpijp plaatsen

bart-gsi
    Deelnemer

@aalibies!! wrote:

Had ik idd niet aan gedacht maar gaat hier geen ruimte tekort komen met mijn middendemper of hier dan gelijk een kortere middenpijp plaatsen

als het goed is heb je een pijp voor je middendemper zitten.. een universele cat is niet zo groot.. die zou daar in moeten passen.. mijn universele cat was 15 cm lang op me corsa gsi toen ik met het zelfde probleem zat…

@bart-gsi wrote:

@aalibies!! wrote:

als het goed is heb je een pijp voor je middendemper zitten.. een universele cat is niet zo groot.. die zou daar in moeten passen.. mijn universele cat was 15 cm lang op me corsa gsi toen ik met het zelfde probleem zat…

Dat worst dan gelast neem ik aan

bart-gsi
    Deelnemer

@aalibies!! wrote:

Dat worst dan gelast neem ik aan

klopt.. er kan dan een stuk uit de pijp voor de middendemper geslepen worden en daar flenzen op gelast worden..
    als je het goed aan pakt kun je op dat stukje pijp wat er tussenuit gehaald wordt ook flenzen gelast worden zodat je maximaal profijt hebt van je spruitstuk… heb heeft weinig zin om een onderdeel te plaatsen dat de luchtafvoer verbeterd als alles te niet gedaan wordt door een cat.. dus dat je die alleen met de APK eronder hangt en de rest van het jaar zonder rijdt.. zo gaat je cat ook langer mee.. aangezien die best wel prijzig kunnen zijn…
    dus dan heb je het volgende nodig..

1 universele cat
    3 sets flenzen
    een brug
    een lasapparaat

Corsa_GSi
    Deelnemer

Z18XE?

Daarbestaan spaghetti spruitstukken van Lexmaul voor met gelijk een sportkat erin.

@Corsa_GSi wrote:

Z18XE?

Daarbestaan spaghetti spruitstukken van Lexmaul voor met gelijk een sportkat erin.

Moet ik Even kijken welk type dit precies is maar is het alleen voor een Z18xe?

Corsa_GSi
    Deelnemer

Er bestaan voor de verschillende motoren die geleverd zijn in de Astra G natuurlijk verschillende spruitstukken.
    http://www.lexmaul-shop.de/Fahrzeughersteller-Beta/Opel/Astra/Astra-G:::8_9_22_144.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.