Forumindex › Forums › Modellen › Astra › spaghetti spruitstuk met katalysator
- Dit onderwerp bevat 8 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 9 maanden geleden door
Corsa_GSi.
-
AuteurBerichten
-
11 april 2015 om 21:09 #17271448
aalibies
LidOpel fans en kenners,
Ik heb een ’03 astra g hatchback en ik wil hier een spaghetti spruitstuk op gaan bouwen. Het probleem is dat xe kat op een korte spruitstuk zit. Is hier een kat mogelijk die wat verder geplaatst kan worden ivm met apk keuringen.
11 april 2015 om 21:14 #18280916Fearless
DeelnemerUniversele sportkat plaatse dan he…
11 april 2015 om 21:18 #18280917aalibies
LidHad ik idd niet aan gedacht maar gaat hier geen ruimte tekort komen met mijn middendemper of hier dan gelijk een kortere middenpijp plaatsen
11 april 2015 om 21:23 #18280918bart-gsi
Deelnemer@aalibies!! wrote:
Had ik idd niet aan gedacht maar gaat hier geen ruimte tekort komen met mijn middendemper of hier dan gelijk een kortere middenpijp plaatsen
als het goed is heb je een pijp voor je middendemper zitten.. een universele cat is niet zo groot.. die zou daar in moeten passen.. mijn universele cat was 15 cm lang op me corsa gsi toen ik met het zelfde probleem zat…
11 april 2015 om 21:26 #18280919aalibies
Lid@bart-gsi wrote:
@aalibies!! wrote:
Had ik idd niet aan gedacht maar gaat hier geen ruimte tekort komen met mijn middendemper of hier dan gelijk een kortere middenpijp plaatsen
als het goed is heb je een pijp voor je middendemper zitten.. een universele cat is niet zo groot.. die zou daar in moeten passen.. mijn universele cat was 15 cm lang op me corsa gsi toen ik met het zelfde probleem zat…
Dat worst dan gelast neem ik aan
11 april 2015 om 21:39 #18280920bart-gsi
Deelnemer@aalibies!! wrote:
Dat worst dan gelast neem ik aan
klopt.. er kan dan een stuk uit de pijp voor de middendemper geslepen worden en daar flenzen op gelast worden..
als je het goed aan pakt kun je op dat stukje pijp wat er tussenuit gehaald wordt ook flenzen gelast worden zodat je maximaal profijt hebt van je spruitstuk… heb heeft weinig zin om een onderdeel te plaatsen dat de luchtafvoer verbeterd als alles te niet gedaan wordt door een cat.. dus dat je die alleen met de APK eronder hangt en de rest van het jaar zonder rijdt.. zo gaat je cat ook langer mee.. aangezien die best wel prijzig kunnen zijn…
dus dan heb je het volgende nodig..1 universele cat
3 sets flenzen
een brug
een lasapparaat15 april 2015 om 19:06 #18280921Corsa_GSi
DeelnemerZ18XE?
Daarbestaan spaghetti spruitstukken van Lexmaul voor met gelijk een sportkat erin.
15 april 2015 om 19:17 #18280922aalibies
Lid@Corsa_GSi wrote:
Z18XE?
Daarbestaan spaghetti spruitstukken van Lexmaul voor met gelijk een sportkat erin.
Moet ik Even kijken welk type dit precies is maar is het alleen voor een Z18xe?
17 april 2015 om 14:14 #18280923Corsa_GSi
DeelnemerEr bestaan voor de verschillende motoren die geleverd zijn in de Astra G natuurlijk verschillende spruitstukken.
http://www.lexmaul-shop.de/Fahrzeughersteller-Beta/Opel/Astra/Astra-G:::8_9_22_144.html” onclick=”window.open(this.href);return false; -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.