sleutel

Forumindex Forums Modellen Astra sleutel

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    beyke
    Lid

kan alleen mijn deur op slot krijgen met sleutel veder niks ziun er misschien meer die hebben gehad vrg beyke

Laagvlieger
    Deelnemer

Een beetje weinig info vind je ook niet?

Begin maar eens met een nieuw batterijtje.

Welkom op ons mooie Opel forem.

fijn dat je je even voorsteld en een half afgemaakte vraag steld,er zijn veel astra,s die inderdaad alleen met de sleutel open en dicht gaan.

maar ik ga er van uit dat jij centrale vergrendeling op afstand hebt..dus begin is met een nieuwe batterij knoop er in te zetten let op nr cr 2032

knijp is in de sleutel gaat er een rood ledje oplichten zo nee leeg ,,sleutel trek je in de sleutel richting uitelkaar.

mocht het niet zo zijn is de centrale hoofd unid stuk maar ik ga er van uit dat het je baterij is ,,ook al omdat de vergerendeling met de sleutel gewoon werkt .

graag als nieuwe kland wat gegevens van je bijvoorbeeld je naam en wat voor een auto heb je en het type dat is voor ons wel net zo leuk.

Bert

KadAstra-EF
    Deelnemer

origineel gepost door beyke
    kan alleen mijn deur op slot krijgen met sleutel veder niks ziun er misschien meer die hebben gehad vrg beyke

Weer een hapsnurker die zo maar binnenvalt………

Rik

skip
    Deelnemer

En als je je batterij vervangen hebt niet vergeten om hem ff te activeren. Wagen op contact zetten en een keer op de knop van je afstandbediening drukken. De deuren gaan dan op slot en meteen weer open. Dan moet het lukken.

En ik sluit me bij de rest aan: stel je eerst ff voor in het daarvoor bestemde topic en geef wat meer info over je wagen. Is wel zo netjes!!!!!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.