Rembekrachtiger probleem

Forumindex Forums Modellen Corsa Rembekrachtiger probleem

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

Hallo, in verband met regenwaterlekkage van de pedalen plaat van mijn C Corsa uit 2004 heb ik de rembekrachtiger moeten demonteren.  Na het opnieuw afkitten van de lekkage heb ik dezelfde rembekrachtiger teruggemonteerd maar tot mijn grote verbazing raakt het rempedaal nu de remlichtscakelaar niet meer ☹️  Ook niet als ikaan het rempedaal trek.

als ik de pen uit de rembekrachtiger vork en pedaal haal wordt de remlichtschakelaar wel bediend, kortom de rembekrachtiger komt niet meer vergenoeg terug. Weet iemand waardoor dit kan komen, ik kan me niet voorstellen dat dit door lucht in remsysteem wordt veroorzaakt. Remleidingen zijn ook niet losgeweest ( beetje omgebogen ) en alles zit weer goed op zijn plek. Wie weet raad ??

Opeltje17
    Deelnemer

Schakelaar kan je uit elkaar trekken.

Normaal trek je hem uit tot z’n uiterste stand en monteer je hem terug dan komt ie vanzelf in de juiste positie(je hoort hem dan klikken)

Super bedankt Opeltje17, dit zou e.e.a verklaren. Pedaal is verder naar beneden gekomen doordat ik de pen eruit heb gehad en heeft de schakelaar dieper ingedrukt. Ga ik proberen, je hoor van me  :applause02:

:dank-u: Helemaal top Opeltje17, dat was hem! Het leek alsof het rempedaal niet vergenoeg terugkwam maar zoals je zei moest de schakelaar opnieuw worden afgesteld. Probleem opgelost door deze super tip, bedankt!!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.