rechter dimlicht corsa 1.3cdti eco 2012

Forumindex Forums Modellen Corsa rechter dimlicht corsa 1.3cdti eco 2012

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur

iets raars,rechter dimlicht blijft branden wanneer normaal verlichting aan gaat,om te testen deed ik hem op dimlicht branden wel beide kanten

bart-gsi
    Deelnemer

blijft je lamp achter ook branden of alleen voor??

gaat om dimlicht aan rechter voorkant brand mee met verlichting

bart-gsi
    Deelnemer

kijken of je ergens sluiting hebt.. bij de lamp of in de bedrading

kan het ook aan de automatische schakelaar liggen.
    hoort de verlichting niet alleen op dim licht te branden bij daglicht?
    en bij donker worden te schakelen naar de normale verlichting.

bart-gsi
    Deelnemer

stadslicht/dagrijlicht gaat alleen aan wanneer de auto op contact staat en is vaak alleen aan de voorzijde..
    alle andere lichten dien je met een schakelaar te activeren..
    zo ook parkeer licht als die links of rechts alleen branden

snap er niks meer van rechter dimlicht blijft blijft met gewone verlichting mee branden

bart-gsi
    Deelnemer

maar zoals ik al eerder vroeg.. brandt alles ( voor en achter) of alleen de voor zijde??
    als alles brand zou je eens kunnen kijken of dat je schakelaar voor je lichten defect is…

alles brand gewoon alleen de rechter dimlicht brand mee.
    doe ik hem via schakelaar naar het dim licht branden de 2 bijde dimlichten gewoon

bart-gsi
    Deelnemer

eens kijken bij de koplamp om er slecht contact is in de bekabeling en/of fittingen/conectors van de lampen

vorige eigenaar heeft wel de orginele pitten vervangen voor xenon

bart-gsi
    Deelnemer

de kabels even nalopen.. kan zijn dat contact tussen stekkers niet goed is.. en ook bij de balastkit kijken als er een aftermarket xenon kitje opzit

ben bang dat hij alleen de pitten heeft vervangen oomdat ik oude pitten bij de auto kreeg

bart-gsi
    Deelnemer

xenon lampen als die achteraf ingebouwd worden zitten er altijd balast kits bij.. anders zou je je lampen niet aan kunnen sluiten en ook niet werken omdat de spanning anders is van xenon vergeleken met halogeen pitjes..
    vanaf de koplampen de kabels volgen.. dan kom je vanzelf bij de balast kit.. na de balastkit gaat de kabel over op de standaard kabelboom..

anders zoals ik hierboven gezegd heb.. de fittingen nakijken op slecht contact

oke zal morgen de boel eens goed nalopen hartelijk bedankt voor geduld en uitleg

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.