Radio + boordcomputer

Forumindex Forums Modellen Astra Radio + boordcomputer

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    wimpert
    Lid

kan iemand me vertellen welke functie er allemaal nog in het display te zien zijn als ik mijn CD30 radio vervang door een “gewone” autoradio met MP3 ondersteuning?
    Ik heb ooit gelezen dat je BC gewoon blijft werken als je stuurwiel bediening hebt. Monteur van de opel garage zegt dat dan alle functies van de BC uitvallen.
    Wat is nu waar?
    En ik zie op marktplaats of ebay genoeg cd30 mp3 radio’s te koop staan maar die zijn niet afgemeld.
    Kan een opel dealer zo’n radio weer aan de praat krijgen of moet je zoiets gewoon iet kopen?

Een hoop vragen maar wellicht heeft iemand een goed advies.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Mvg,
    Wimpert

Juffer1
    Deelnemer

Een radio die niet is afgemeld moet je NIET kopen : gewoon zonde van je geld.
    Je kan zo’n radio in het grijze circuit wel weer laten afmelden echter rekenen ze daar € 75,- / 100 voor.

Je zou een 2 din Pioneer / Kenwood / JVC radio kunnen plaatsen. Daarbij heb je dan wel kastje (interface) nodig om je stuurwielbediening op de nieuwe radio te kunnen gebruiken.
    Vioa de stuurwielbediening moet het in principe mogelijk zijn om de boordcomputer te kunnen bedienen.
    Vraag dit wel even na bij je radio leverancier.

Andere optie is om een “aftermarket” autoradio te plaatsen, Matador en DaSmoerf hebben dat ook gedaan in hun Astra GTC.

Andere optie is om eens te kijken naar een carkit zoals de Parrot MKi9200 (? doe ik even uit mn hoofd), deze heeft ook een USB en lijn ingang. Geluid is geen HD ready dolby 5.1 DTS surround maar ook zeker niet slecht te noemen

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.