Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Polijsten
- Dit onderwerp bevat 6 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren, 7 maanden geleden door
GTS Power.
-
AuteurBerichten
-
22 mei 2010 om 13:57 #17221519
Erwin
DeelnemerIk heb enkele krasjes op de achterklep waar eerst het Opel logo heeft gezeten. Kun je deze weg polijsten met alleen een zachte doek op de machine of moet je daar altijd polijst middel op aan brengen? Mag dit polijst middel b.v. scratch remover van Meguiars zijn of turtle wax of zijn deze daar niet geschikt voor?
22 mei 2010 om 14:04 #17675816Juffer1
DeelnemerNooit met alleen een droge doek op een lak gaan wrijven !
Zorg eerst dat je de plek goed wast, eventueel clayen en dan zou je bijv met scratch remover of een polijst middel dat kunnen verhelpen.
Wat je ook zou kunnen doen is langs een spuiter rijden en hun even een drupje erop laten doen.
Is voor hun nog geen minuut werk en je loopt eenstuk minder risico24 mei 2010 om 09:29 #17675817origineel gepost door Erwin
Ik heb enkele krasjes op de achterklep waar eerst het Opel logo heeft gezeten. Kun je deze weg polijsten met alleen een zachte doek op de machine of moet je daar altijd polijst middel op aan brengen? Mag dit polijst middel b.v. scratch remover van Meguiars zijn of turtle wax of zijn deze daar niet geschikt voor?Als je het er af krijgt??? Ik kreeg het er niet af was een aftekekening die in de lak zat! Moest de klep overspuiten:fy1 Maar als het niet diep is kun je het wegpoetsen eerst met polijstspul en daarna met wax! Succes!
24 mei 2010 om 09:41 #17675818Kijk op blz 15 van vectra topic hier, daar staat t duidelijk zoveel! Krijg de link niet voor elkaar er naar toe! Blz 15 hierzo Opel logo op achterklep GTS!
24 mei 2010 om 12:38 #17675819sw_reijnders
Deelnemerorigineel gepost door CALIBRA4x4TURBO
Kijk op blz 15 van vectra topic hier, daar staat t duidelijk zoveel! Krijg de link niet voor elkaar er naar toe! Blz 15 hierzo Opel logo op achterklep GTS!http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=119541
;)
24 mei 2010 om 16:58 #17675820Erwin
DeelnemerIk heb gisteren de scratch remover met de hand er op gedaan en de krassen zijn bijna helemaal weg. Alleen als je heel goed kijkt zie je de diepste nog een heel klein beetje zitten maar lang niet meer zo storend als voorheen. Ik hoop dat deze scratch remover een permanente oplossing is. De vorige keer heb ik ze ook met turtle wax weg gekregen, maar deze was er vrij snel weeg af gewassen.
Wat raden jullie aan betreft het oppoetsen van de lak, gewoon met turtle wax of polijsten? Mij ervaring is dat turtle wax maar ongeveer een maand houdt. :thumbdown
24 mei 2010 om 19:43 #17675821GTS Power
Deelnemerorigineel gepost door Erwin
Ik heb gisteren de scratch remover met de hand er op gedaan en de krassen zijn bijna helemaal weg. Alleen als je heel goed kijkt zie je de diepste nog een heel klein beetje zitten maar lang niet meer zo storend als voorheen. Ik hoop dat deze scratch remover een permanente oplossing is. De vorige keer heb ik ze ook met turtle wax weg gekregen, maar deze was er vrij snel weeg af gewassen.Wat raden jullie aan betreft het oppoetsen van de lak, gewoon met turtle wax of polijsten? Mij ervaring is dat turtle wax maar ongeveer een maand houdt. :thumbdown
na elke behandeling altijd waxen:vertag
:thumbup
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.