Aangezien iemand recentelijk een deukje links achter in mijn auto heeft gereden, en ik van zijn verzekering behoorlijk wat dinero’s heb gekregen, vroeg ik mij af wat het beste is om te doen. Er zijn een aantal opties:
1. Overzetplaatwerk kopen en er in lassen (deuk zit bij de wielkast, dan is de deuk weg, en tegelijk ook de roest die aan de wielkastrand zit. Dan laten spuiten. Weet iemand hier waar je goedkoop van dat overzetplaatwerk kunt kopen? En ik begreep dat het linkerpaneel uit een binnen en een buitendeel bestaat, moet ik dan beide aanschaffen.
2. Deuk uitdeuken en me niet bekommeren om de roestende wielkastrand, en laten spuiten.
3. Auto naar de garage brengen, uit laten deuken, roest laten aanpakken, laten spuiten (moet dan geld toeleggen).
Opties 1 en 2 hebben mijn voorkeur want dan houd ik er nog wat aan over, anders gaat al het geld naar de garage.
Wat zouden jullie doen? Afgezien van een klein roestpuntje (maar wel doorgerot naar de binnenkant) in de wielkast en roest in de holle ruimte linksachter is de auto helemaal roestvrij.