Forumindex › Forums › Modellen › Tigra › Opeltje 2jaar bij Politie , nu van mij
- Dit onderwerp bevat 7 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren, 2 maanden geleden door
2000.
-
AuteurBerichten
-
4 november 2011 om 14:07 #17242976
ryanex
Lid:) Hoi iedereen,
ga me even voorstellen,
ben Tom , 23j en voor mij is het de eerste keer dat ik een opel heb.
Mijn vorige wagen was een Ford Focus Duval , waar 285.000km had dus had ik besloten om stilletjes hem weg te gaan doen.Plost kreeg ik een tip van iemand dat er een Opel Tigra voor 500euro tekoop had zien staan, moest snel weg.
Maar was 2 jaar inbeslag genomen door Antwerpse politie, dus papieren waren niet in orde.
Verzekering niet , geen Keuring.Ben van Maaseik tot Antwerpen gereden voor de auto te halen met een autotrailer. 140km enkel heen ;)
Nu mogen jullie zelf zeggen hoe het gelukt is van een halfjaartje geleden tot nu
Koplamp was kapot en venster is ingeklopt met een baseball knuppel

Lampjes in dashboard branden niet allemaal , en vond het een lelijke kleur , dus alles veranderd naar LED
en in de koplamp standlichten ook led

Gisteren gaan kijken voor deze velgen, volgende week zijn ze van mij en dan moet ik ze nog laten behandelen.

Zo hoop dat dit genoeg foto’s zijn , groetjes
4 november 2011 om 14:14 #17938387dion87
Lidwelkom hier, en leuke tigra voor dat geld zeker!
4 november 2011 om 14:26 #17938388RISL
ModeratorHey, welkom hier.
Veel plezier op het forum!Leuk projectje zo, dat kan wel voor zo weinig geld.
5 november 2011 om 02:16 #17938389Bu5t3d
Lidleuke tigra!!
ennuh ben benieuwd naar verdere plannen
5 november 2011 om 02:38 #17938390bleucorsaboy
Lidweet je meschien ook waarom die auto in beslag was genomen
7 november 2011 om 12:39 #17938391ryanex
Lid@bleucorsaboy wrote:
weet je misschien ook waarom die auto in beslag was genomen
ik zou niet direct weten hoe of waar het om ging , ik weet wel dat er gevochten is geweest , en omdat de auto als bewijs was gebruikt is die auto in beslag genomen.
Verder weet ik het fijne er niet van@Bu5t3d wrote:
De banden die ik nu op de tigra heb zijn staal velgen , heb pas winterbanden laten optrekken want een tigra zonder ABS en kleine bandjes geeft soms wel een leuk resultaat , en tegen voor de zomer die 2de hands velgen oplappen door opnieuw te spuiten op de coaten.
En zelf verlagen ben ik ook nog van plan, kost niet zo heel veel.als je nog leuke idee hebt , mag je het wel zeggen :D
7 november 2011 om 21:16 #17938392bleucorsaboy
Lid@Bu5t3d wrote:
De banden die ik nu op de tigra heb zijn staal velgen , heb pas winterbanden laten optrekken want een tigra zonder ABS en kleine bandjes geeft soms wel een leuk resultaat , en tegen voor de zomer die 2de hands velgen oplappen door opnieuw te spuiten op de coaten.
En zelf verlagen ben ik ook nog van plan, kost niet zo heel veel.als je nog leuke idee hebt , mag je het wel zeggen :D[/quote]
zou lekker herrie maken stalen banden :jerry
8 november 2011 om 07:01 #179383932000
ModeratorLeuke wagen, voor weing. :thumbup
Er staat trouwens óók een uitgebouwde monza bij de domeinen. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.