Beste,
Ik heb een Opel Corsa B 1.4NZ uit 1994. Maar hij stottert af en toe, en als ik hem start maakt hij normale toeren stationair. Maar als ik eenmaal een stukje heb gereden maakt hij stationair 2000-2500 toeren. Zet ik daarna de auto weer even een paar tellen uit dan loopt hij weer normale toeren en start hem dan weer, dan loopt hij na een ritje weer in hoge toeren.
In de kerstvakantie zijn de bougie kabels en bougies vervangen. En de lambdasonde sensor is ook vervangen, want hij stotterde toen ook al. Na dat de lambdasonde sensor vervangen was deed hij niet meer stotteren en nu weer wel.
Ook me autoradio geeft (alleen tijdens het rijden) aan dat hij te weinig stroom krijgt, en als ik de radio aan en uit zet gaat hij gewoon weer vrolijk verder en geeft even later weer aan dat hij te weinig stroom krijgt. En dit probleem geeft hij ook sinds dat hij weer stottert en hoge toeren maakt.
Er zijn geen zekeringen doorgebrand ofzo, ik heb ze allemaal nagekeken. Ik heb er zelf niet veel verstand van, maar kan dit alles iets met het stroom te maken hebben omdat me autoradio nu ook ineens aan geeft dat hij niet genoeg stroom krijgt.
Met vriendelijke groet
Bernd