Hallo, mijn naam is Kees, en ben sinds een jaar in het bezit van een opel astra station H uit 2006.
Heb al een paar probleempjes gehad met de auto, maar die zijn aardig opgelost.
Kan alleen 2 problemen niet zo goed tackelen, misschien is er iemand met een goeie tip.
Heb sinds het begin veel last van vocht in de auto .( als je de kachel aanzet zie je ook de voorruit aan de onderzijde aanslaan).
In de garantie periode is al de recirculatieklep vernieuwd,
maar omdat ik niet veel vertrouwen had in de constructie van de recirculatieklep, heb ik hem “vast” in de stand open gezet.
Maar probleem is nog niet echt opgelost.Nu heeft zich al 2 keer het probleem zich voorgedaan dat de alarmlichtinstallatie van de auto spontaan gaat knipperen al de auto ( in het zonnetje) staat geparkeerd.1 maal de schakelaar bedienen en hij is weer uit, maar wat zet de alarmverlichting in werking?
Heeft dit met het vocht in de auto te maken? ( alarmschakelaar is al een keer vernieuwd).
Ik lees ook dat het misschien met de afvoer van de airco te maken heeft ( waar kan ik dat zoeken…)
Zit er ergens nog een airbag module onder het dashboard die door vocht spontaan kan gaan werken?
En hoe kom ik bij het kachelfilter om te controleren of dit goed droog blijft?
Hoop dat iemand dit probleem herkent……