Opel Astra 2.2 108kw Cabrio probleempjes

Forumindex Forums Modellen Astra Opel Astra 2.2 108kw Cabrio probleempjes

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

Een goede middag allemaal, mijn naam is Cas.
    Ik ben de trotse eigenaar van een Opel Astra 2.2 g serie uit 2002 (cabrio)

Mijn eerste probleempje is dat ik er maar niet uit kom hoe ik foto’s van mijn auto hier op zet.

Dan loop ik tegen het volgende aan, mijn gasdruk veren van mijn achterklep, waren versleten. Maar omdat het niet nodig was om mijn gasdruk veren te vervangen had ik het maar uitgesteld. Jammer genoeg had ik dit niet moeten doen, nu kreeg mijn spoiler steeds een klap en is die doorgescheurd :???: Daarmee bedoel ik dat bij de twee punten waar je hem zowel links als rechts vast kan zetten, daar is hij doorgescheurd ( als ik weet hoe een foto er op moet zal ik het duidelijk maken door een foto e plaatsen ) maar mijn vraag is dan. Kan ik dat maken, of moet ik hem maar vervangen.

Vraag 2 is, ik heb dus een cabrio en ik wil een goeie sub er in leggen, maar ik heb daar niet zo veel ruimte voor en heb geen enkele ervaring met een platte sub onder de stoel, of een kleinere sub. Op dat gebied ken ik alleen hard en luid met mooie kwaliteit, heb me er nog nooit in verdiept. maar bij deze zal dat moeten want ik wil hem er in leggen, ( ja de bekabeling ligt al van voor naar achter + extra sterke accu )

Alvast bedankt!
    Zoals ik zei foto’s zullen volgen als ik dat snap, En als je wat wil weten over mijn auto zal ik daar op reageren.

werkt die foto zo?

Dolby
    Deelnemer

Hele mooi Coupe heb je daar met een heerlijke motor.

1. Ik zou wel de gasveren vervangen zodat je spoiler niet kapot blijft gaan.

2. Voor een subwoofer die goed klinkt maar niet te veel ruimte in beslag mag nemen. Heb je redelijk wat keus van active subwoofers.
    Ik zelf heb jaren lang een Pioneer TS-WX77a gehad is nu inmiddels een nieuwere type van uit gekomen maar daar komt een heerlijk geluid uit.
    en is maar 8cm hoog en de breedte van subwoofer past precies in je kofferbak. En als voordeel je kunt er gewoon spullen boodschappen enzo op zetten zonder problemen.

Succes ermee. :thumb

inderdaad, die moter is echt een lekker ding. Rustig in zijn toeren mooi geluid komt tevens ook door het uitlaat systeem.

zoals u al zegt, andere gas druk veren er op zodat mijn spoiler niet kapot blijft gaan is een hele goeie. Het setje is al besteld maar nog niet binnen.

Nu zoek ik nog zo’n zelfde spoiler niet echt gemakkelijk om die op de kop te tikken ben er al een paar dagen mee bezig. Maar ik heb steeds iets van ik wil die spoiler vast houden en goed bekijken ik durf hem eigelijk niet blind online te kopen.

En de sup die komt wel bedankt voor uw tip ik zal hem mee nemen en gaan kijken. Het is een dure en niet nodige inverstering, dus die komt als ik t geld er voor over heb!

en een heel andere vraag. mijn auto heeft zwart gespoten velgen, waar kun je die mooi mee schoon maken. dat ze lekker blinken. want de velgen liggen er verkeerd op ( de velg over de band heen ) het lichtmetalen gedeelte kan ik schoonmaken en laten blinken. maar dat mag absoluut niet op de lak!! heeft iemand tips?

groetjes

Dolby
    Deelnemer

Je hebt er aparte velgen reinigers voor om te voorkomen dat je de velg zou beschadigen. Te verkrijgen bij de auto materiaal zaken (Bachaus, Heuts, Brezan) bijvoorbeeld van het merk Meguiars, Turtle enzo.

Succes ermee. :thumbup

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.