Nieuwe radio Astra GTC 2006

Forumindex Forums Modellen Astra Nieuwe radio Astra GTC 2006

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

Beste mensen,

Ik heb sinds deze week een nieuwe auto, de Astra GTC 1.8 uit 2006. Helaas zit hier nog de standaard radio in zonder bluetooth.
    Welke aftermarket radio’s passen hier in? Elke 2din? Je zit wel met die knik. Ik heb ook nog deze radio: Alpine UTE-72BT. Dit is een 1din. Gaat deze passen?
    En hoe gaat dat dan met de stuurbediening? Welke shop of garage in de buurt van Zeist/Utrecht verkoopt 2din radio’s voor deze auto en kan ze inbouwen voor een mooi prijsje?

Graag wat tips, heb me geprobeerd in te lezen maar kan niet veel vinden. Zelf de radio installeren zie ik eigenlijk als geen optie in deze nieuwe auto.

Opeltje17
    Deelnemer

Elke 1 en 2 din radio kan erin daar zijn verschillende inbouw frames voor, ook zul je een car2iso adapter nodig hebben, en een stuurwiel interface mocht dit mogelijk zijn op jouw type radio.

Je kan ook eens zoeken naar pasklare radio’s(met de knik) die zijn al met navigatie bluetooth etc.

Ja daar heb ik naar lopen zoeken, maar die zijn belachelijk duur. Vanaf 450 euro. Tevens hoef ik geen navigatie.

opel-mark
    Deelnemer

een originele radio is ook erg duur, en dan heb ik het over de simpele cd30.

wil je origineel bluetooth hebben dan moet er een extra module in de astra en de bedrading aangepast worden, en reken maar dat ook daar een flink prijskaartje aan hangt.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.