Nieuwe Opel-website (Show jouw Opel)

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Nieuwe Opel-website (Show jouw Opel)

14 berichten aan het bekijken - 51 tot 64 (van in totaal 64)
  • Auteur
    Anoniem
    Gast

Het is nu ook mogelijk om je foto’s op Opelalbum.nl te plaatsen en hier in dit forum weer te geven.

Dus zet photobucket en mijnalbum aan de kant, en gebruik opelalbum.nl om je foto’s te hosten voor gebruik in forums.
    Hierdoor wordt je foto dubbel bekeken.

Anoniem
    Gast

upje

Anoniem
    Gast

Er beginnen aardig wat nieuwe leden te komen, en dagelijks nieuwe foto’s van leden.

Maar we hebben nog “enkele”:P plaatsen vrij voor nieuwe inschrijvingen.

Anoniem
    Gast

up

deejay
    Lid

Waarom zo’n lage resolutie? Zo lijkt het meer een forum met een fotoalbum eraan vast :wtf

Anoniem
    Inactief

origineel gepost door deejay
    Waarom zo’n lage resolutie? Zo lijkt het meer een forum met een fotoalbum eraan vast :wtf

1024 x 768 noem jij een lage resolutie, vind het zelf ruim voldoende :thumbup

hier een voorbeeld>>> http://www.opelalbum.nl/cpg/displayimage.php?pid=269&fullsize=1

deejay
    Lid

Bedoel het niet verkeerd, maar dat is nog geeneens 1 Megapixel :hmmz

Ik denk dat als een dergelijke site opzet dat mensen de afbeeldingen ook moeten kunnen gebruiken als bureaublad achtergrond…;) Neem bv. mijn inmiddels 5 jaar oude laptop…schermresolutie 1400×1050 pixels…dan is een afbeelding van 1024 x 768 klein….sorry…

Anoniem
    Gast

De site is bedoelt om jouw hobbie “Auto’s” te kunnen delen met andere liefhebbers.

De site is niet bedoeld om als dumpplaats te gaan fungeren voor serverruimte-onvriendelijke wallpapers.

Is er een foto die je als wallpaper wilt hebben, dan stuur je een privebericht naar de fotoeigenaar, en vraag je of je een grote foto kan krijgen.

Wij hebben voor deze resolutie 1024 gekozen, omdat dan bij weergave van de grote foto, deze voor 60% van de bezoekers beeldvullend is.

Draai je op een grotere resolutie, dan is ie niet beeldvullend.

bettus accu
    Deelnemer

ikke heb me eigen ook ff aangemeld.

KadAstra-EF
    Deelnemer

Ik heb mij aangemeld !!!!!!!!!!!!!
    het is vandaag 10 jaar geleden dat ik mijn Astra F heb gekocht dus is een klein feestje wel op zijn plaats !!!

Groet, Rik

Anoniem
    Inactief

Gefeliciteerd king:
    In februari heb ik m’n Astra een jaar :D

KadAstra-EF
    Deelnemer

Mijn Kadett E Life heb ik inmiddels ook op Opelalbum.nl staan.
    Wie volgt ?

Rik

Jack-omegax3.0xe
    Deelnemer

Nog meer opel forums????? Zie de laatste tijd ineens een aantal nieuwe forums ontstaan, Zijn er nog niet genoeg???? Wordt er niet duidelijker op. (Is mijn mening en het opel-forum loopt ook al niet meer zo lekker als voorheen).

Top dat iedereen zoveel met opel bezig is maar waarom iedereen zijn eigen forum???

Gr Jack

hallo bij mij werk het ook niet code is goed gekeurd wil in inloggen
    staat er lidmaatschap niet geactiveerd.

14 berichten aan het bekijken - 51 tot 64 (van in totaal 64)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.