niet meer startten corsa b gsi 1994

Forumindex Forums Modellen Corsa niet meer startten corsa b gsi 1994

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

hallo allemaal,

ik ben in bezit van een corsa b gsi bj 1994
    nu heb ik alle dashboard kapjes ook rondom stuur er af gehad, gespoten en ik denk bij het onderste kapje onder het stuur een schroef te ver gedraaid/scheef en nu wil vervolgens de auto niet meer startten.
    wel gaat de auto op contact, verder draaien gaat ook echter geen klik of resultaat.
    nu heb ik alle zekeringen in de zekeringkast nagekeken, maar er is er geen kapot.

weet iemand misschien wat het kan zijn ?
    ik denk zelf ( zoals ik ook veel gelezen heb op andere forums ) dat het in de contacten kan zitten achterin de stuur schakelaar.

hoe kan ik dit testten ?
    eventueel met 2 draden of iets tegen elkaar zodat deze start ?

alvast bedankt voor de informatie

Jurgen
    Deelnemer

kun je niet bekijken of je het schroefje ergens per ongeluk hebt ingedraaid? Of even kijken of er een draadje los gegaan is? Zou op zich niet zoveel verkeerd kunnen gaan met kapjes erop zetten.

ja volgens mij is dit tegen het contact van het slot aan gekomen, echter geen zekering ofzo door

wim-v6
    Deelnemer

Vind het zowiezo vreemd dat je met een der schroeven tegen het Contactslot aan kan komen, schroeven zijn erg kort.

Haal de kappen weer eens los, en rommel eens aan de draadbundel van het slot, en kijk of ze weer gaat reageren..

Willem

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.