Mistlampen willen niet uit

Forumindex Forums Modellen Astra Mistlampen willen niet uit

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur

Hallo. Mijn mistlampen van mijn opel astra willen niet meer uit.Ik kan blijven drukken op de schakelaar maar maakt niets uit?Iemand een idee hoe dit kan?Volgens mij is de schakelaar niet kapot.Kan het dan een relais of zo zijn wat “hangen”blijft?

miraltje
    Deelnemer

en over wat model astra hebben wij het?????????????????????????????????????????????????????????????????

een F-G-H of J

RTFM :sleeping :sleeping :sleeping

Quote:
    origineel gepost door miraltje
    en over wat model astra hebben wij het?????????????????????????????????????????????????????????????????

een F-G-H of J

Een OPEL
    ASTRA F stationwagen uit 1998

OPEL
    ASTRA F stationwagen , daar hebben we het over.
    Alvast bedankt voor de reactie

Opel_Bjorn
    Deelnemer

trek je relais eruit, en volgens mij blijft deze idd plakken. Als je de schakelaar bediend zou je een klik moeten horen.

De schakelaar klikt i.d.d. wel , maar er zitten 4 relais , welke zou het dan moeten zijn? ze zitten in deze volgorde : zwart , groen , grijs , groen .

Opel_Bjorn
    Deelnemer

kijk eens in je handleiding, daar staat dit ergens beschreven welke relais het is. Het relais moet klikken eh :D niet het schakelaartje (ale ja dat klikt ook een beetje :p) hou het relais vast met je vinger en dan voel je wel of deze functioneert

helaas heb ik geen handleidng …………

kleine zwarte relais in zekering kast
    boven in rechts in zekeringskast

Er zit inderdaad een zwarte , maar deze zit links en deze is “hoger” dan die andere 3.

er zaten meer relais in , inderdaad een kleine zwarte rechts bovenin , heb ik er uit getrokken en mistlampen zijn nu uit , bedankt …..

wim-v6
    Deelnemer

relais wisselen voor een goede en het werkt weer.

Willem

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.