Gemeten op me interieur boom maar jij zegt dat t onder de kap 12 volt is maar dat kan toch helemaal niet omdat hij ‘knippert’ en dat doet ie door continue veranderingen van voltage?
Dus op de voeding knipperlicht zeg maar die varieert van 4 t/m 6 volt ongeveer zeg ma en daarna teken jij n diode en daarna een condensator dus vroeg ik me eigen af of met die condensator ik dan op een gelijke voltage kom zoals bijv 7 volt stabiel ipv dat t variabel is anders werkt me relais alsnog niet
Gemeten op me interieur boom maar jij zegt dat t onder de kap 12 volt is maar dat kan toch helemaal niet omdat hij ‘knippert’ en dat doet ie door continue veranderingen van voltage?
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk
Piek spanning is 12v, tijdens de piek fase wordt de condensator opgeladen.
En als de voltage afneemt (‘uit’ fase) loopt hij dan leeg richting relais.
oscilloscoop haalde weinig uit want het is gewoon een aan uit signaal dus niet pulserend ga vd week even naar de elektro zaak en dan ga ik gewoon wat relais en condensatoren proberen en dan zullen we t van eiges wel zien welke condensator en de daarbij horende waardes vd condensator uit komen rollen om me relais aan te kunnen sturen
Auteur
7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)