lampjes vervangen.

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum lampjes vervangen.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur

Hallo,

Sinds kort heb ik een vectra a uit 1995 sedan.Bij deze heb ik 2 vragen.
    1 Deze auto heeft een cv maar alleen bedienbaar met een sleutel nu wil ik er een alarm set inbouwen met afstands bediening en hiervoor heb ik al een universeel setje al gekocht.Kan ik bij het inbouwen de originele motoren van de cv gebruiken of moet ik de universele gebruiken.En hoe doe ik dit.

2/Alle lampjes van de bedienings paneel (bij de radio en verwarming/klok)doen het niet.
    Ik heb de zekeringen na gekeken en dit alles lijkt goed te zijn.Dus ga ik ervan uit dat alle lampjes kapot zijn.Is het moeilijk om deze lampjes te verwisselen en heeft iemand misschien een tek.welke schroefjes ik allemaal los moet draaien om hierbij te komen..:wors.Alvast bedankt

wim-v6
    Deelnemer

1: Er zijn setjes die enkel de Stuurkast van je CV vervangen, dat is makkelijker, 5 min inbouwen.

dan behoud de cv gewoon zijn normale werking.

Willem

Silverspeed
    Deelnemer

er zitten in je middenconsole maar 2 lampjes, eentje achter die warmte regelaar en eentje in de klok (analoog) die klok kun je er zo uit klikken en dan zitten er achter stekkertjes en 1 stekker van het lampje. hoe je die van het warmte regeling vervangt geen idee, die heb ik nog niet hoeven vervangen zelf :P het zijn gewoon simpele steeklampjes (W1,2W)

Allereerts bedankt voor jullie reaktie’s

wim-v6;enig idee waar ik het kan gaan halen?

Silverspeed;Wat betreft de lampjes verwisselen heb ik me laten vertellen dat ook de stuurhuis helemaal uitmekaar moet om achter de middenconsole te komen en het is een digitale klok met tep.meter.

wim-v6
    Deelnemer

Bedankt voor de tip.

Kan iemand mijn vertellen waar ik de stuurkast van de cv kan vinden??

wim-v6
    Deelnemer

rechts in de A stijl bij de motorcomp.

Willem

Dankje wel Willem,

Alleen wat een klus is het zeg om alles met afstandsbediening te laten werken zeg.
    of ik doe wat goed verkeerd .

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.