Lampje auto met steeksleutel opel astra gtc

Forumindex Forums Modellen Astra Lampje auto met steeksleutel opel astra gtc

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Michel van Doorn
    Deelnemer

Hallo iedereen ,

Ik heb een opel astra H gtc 1,6 uit 2006
    Soms gaat tijdens het rijden het lampje van een auto met daarin een steeksleutel branden, de auto verliest dan ook vermogen en lijkt dus in noodloop te gaan. Heb hem al uit laten lezen bij de opel dealer en die konden niks vinden omdat het ook geen actieve storing is… Ook moet ik regelmatig de koelvloeistof bijvullen, ik weet niet of dit een verband met elkaar kan hebben? De auto doet het vaak goed met een koude motor en dan op de terug weg heb ik meestal dit probleem..
    Als jullie ieta weten of tips hebben hoor ik het graag!
    Mvg
    Michel van Doorn

liviu2004
    Deelnemer

Opel dealer kan ook uitlezen een storing dat niet actief is. Je kan ook uitlezen foutcodes met rem pedaal methode.

Anoniem
    Inactief

Wilde hetzelfde zeggen… fout meldingen blijven gewoon in het systeem staan en een monteur zou oude foutmeldingen ook moeten zien, was het serieus een Opel dealer?

Michel van Doorn
    Deelnemer

Heb idd al geprobeerd met rempedaal methode en kreeg niks, het was ook serieus een opel dealer haha, henri en Herman. Had ook het idee dat de monteur deed of ik spoken zag aangezien hij niks kon vinden…

Anoniem
    Inactief

Hmm ik ga ook naar Henri en Herman (Nieuwegein) en die monteurs zijn echt niet slecht… vreemd dan, heb de afgelopen weken wat aan m’n auto gesleuteld (kabels los/vast terwijl de accu nog aangesloten zit) en al die foutmeldingen staan gewoon in het systeem.
    Misschien trekt hij ergens valse lucht? Kan natuurlijk zijn dat er kvs in de olie lekt, alleen dat zou geen vermogensverlies mogen/kunnen geven. Heb je al de olie dop eraf gehad of de olie wat meer op koffie met melk begint te lijken?
    Mbt het vermogens verlies; heb je al je luchtinlaat van de gasklep afgehaald? Misschien is die ernstig vervuild.

Michel van Doorn
    Deelnemer

Ik was in utrecht geweest, was iets minder.
    Gasklep en olie zien er goed uit. Inlaatspruitstuk ziet er mooi schoon uit.
    We zitten nu te denken aan de egr klep, zou die deze problemen kunnen geven?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.