kachel vectra b

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum kachel vectra b

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    erickpl
    Lid

help ik heb een vectra b, probleem is als ik de verwarming aanzet krijg ik rechts warme en links koude(lauwe) lucht, is een monteur bij geweest, alle kleppen werken naar behoren .ik heb contact opgenomen met de opel garage ,geen flauw idee was hun reactie.
    heb trouwens wel gewoon de koude lucht stroom naar alle punten wanneer ik de kleppen rechts dicht draai krijg ik links louwe lucht.
    ps auto heeft geen airco.
    rij zelf bijna niet in deze auto,mijn vrouw wel en die wil ik graag tevreden hoouden :thumb

wim-v6
    Deelnemer

SLangen los, iets afgebroken in het kachelhuis, kan vanalles zijn, word de lucht rechts Warm of HEET!!??

Willem

erickpl
    Lid

lucht word warm niet echt heeeel heet

wim-v6
    Deelnemer

dat is als ie op Volgas Warm staat???

zo ja, klopt er zoweizo iets niet..

een Vectra-B hoort zelfs in de Winter een Sauna op Wielen te zijn… tenmisnte mijn Bijde Vectra’s B wel (had met handbediende airco, en nu een met ECC)

Willem

dappie
    Deelnemer

ook de mijne doet het goed, kan der wel een vec bij kopen, TEHUUR mobile sauna ;) :wors

erickpl
    Lid

ik heb dus geen airco (helaas)denk dat ik toch maar het dashboard een x moet loshalen om de boel eens goed te checken in de tussen tijd hoop ik dat er iemand zich meld die het zelfde probleem heet of heeft gehad en toen de oplossing heeft gevonden

wim-v6
    Deelnemer

voel eens in de motorruimte of bijde kachelslangen (gaan bij schutbord naar binnen) even warm worden

Willem

erickpl
    Lid

beide slangen worden even warm

wim-v6
    Deelnemer

warm, niet Heet als de motor goed heet word??

anders controleren of de kleppen goed werken in het kachelhuis..

Deze worden mechanisch bediend door 2 kabels

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.