Geen bluetooth of telefoon

Forumindex Forums Modellen Astra Geen bluetooth of telefoon

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    herjanggg
    Deelnemer

Hallo,

ik heb sinds een maand een Opel Astra J uit 2011. (Deze auto is geïmporteerd uit Spanje, dus de dealer kan niet alles nagaan) Ik heb enkele weken geleden mijn mobieltje gekoppeld en kon het ook gewoon gebruiken via de infotainment.

Maar nu zit er sinds deze week niets meer achter de optie ‘phone’. Als ik op de knop druk gebeurt er niets (na een poosje drukken fungeert het als muteknop). Ook is onder ‘config’ alleen nog maar een 3-tal beltonen en fabrieksherstel te zien. Die laatste optie werkt overigens ook niet: als ik aangeef dat de fabrieksinstellingen gereset moeten worden, staat er ‘Even geduld aub’ en dat duurt uren…
    Ook staan er geen opties meer bij over bluetooth ed. Het lijkt wel als die optie helemaal verdwenen is? Wat zou dit kunnen zijn?

Ben benieuwd naar jullie reactie, bedankt alvast!

Nick-GSI
    Deelnemer

zou eens beginnen met de accupool los halen, heb bij astra J, insignia, en zafira tourer ook regelmatig van die vage dingen, dan even accupool minutje los en dan weer erop zetten. 9 van de 10x probleem opgelost

herjanggg
    Deelnemer

Beste Nick,

ik ben absoluut leek op gebied van auto’s. Kan ik zomaar de klemmen van de polen loshalen of welke eerst? Heeft dat geen gevolgen voor andere dingen in de auto?

Veiliger is de minpool, dan maak je niet zo snel sluiting met de chassis van de auto. Eventueel moet je daarna je klokje goed instellen. En mogelijk de ramen een paar keer helemaal omlaag en weer omhoog omdat comfort closing niet meer werkt. (auto moet even de uiterste waarden van de ramen weten). Verder veilig, aangezien je accu ook zo nu en doen gewisseld moet kunnen worden he :D

Nick-GSI
    Deelnemer

precies zoals mijn voorganger zegt

herjanggg
    Deelnemer

Bedankt voor jullie tips,
    helaas heeft het niet geholpen om accupool even los te halen, ik heb nog steeds mijn phone of bluetooth niet terug.
    Het vreemde is dat die fabriekinstellingen terugzetten bij de phone onder config ook niet wil. Er staan wel een paar beltonen in die ik kan selecteren, maar ook als ik die wil selecteren, gebeurt er niets en springt ie terug naar het configscherm, onderdeel phone.

Hebben jullie nog een idee?

Herjan

Nick-GSI
    Deelnemer

Dan zou ik maar de dealer rijden en hem eens uit laten lezen

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.