fabrieks radio opel astra G

Forumindex Forums Modellen Astra fabrieks radio opel astra G

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur

hallo. ik kon het voorstelt toppic niet vinden dus die zal ik straks wel van iemand de link krijgen “:) maar goed.

men ouders hebben een opel astra G met een fabrieks radio er in. (doet het prima en niks mis mee) maar goed. het display in het dasbord is zo goed als overleden het schermpje doet weinig en je ken amper aflezen wat er in staat.

gaat dus om dit ding (afbeelding effe als voorbeeld genomen)

het scherm bij die van me ouders is gewoon doorgebrand, apparaat werkt wel, zijn er van die kits verkrijgbaar dat je het display ken vervangen? of raaken we aan een nieuwe unit?

overigens hebben we 3 opels in bezit

Opel astra G uit 2001 opel corsa uit 1995 en rij zelf in een opel kadett uit 1986( en heb 3 suzukie samurai’s voor de terrein sport) :afro

Dolby
    Deelnemer

Pas even je onderwerp aan is wel zo handig. Dit heeft niks met de radio te maken. Dit is gewoon een informatie scherm van
    datum/tijd/temperatuur en verbruik/rijbereik enzo.

Dit scherm is noemen we de MID display. Deze displays zijn erg duur bij de dealer vragen ze er rond de 380 euro voor. Je kunt internets sites in de gaten houden die eventueel deze MID 2de hands te koop aanbieden. Maar wat is precies kapot heb je pixel uitval of is de verlichting kapot. Bij
    pixel uitval is er weinig aan te doen. Maar bij verlichting kapot kun je gewoon nieuwe lampjes in draaien aan de achterkant.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.