Hallo opel-forum gebruikers,
Hierbij wil ik mij voorstellen als een nieuw forum gebruiker op dit forum. Ik zag op dit forum dat het gewaardeerd werd om je even voor te stellen ipv. gelijk je vraag te stellen.
Ik ben Lennert en kom uit omgeving schouwen duiveland in zeeland. En heb sinds een half jaar een astra f in mijn bezit.
Deze Astra heeft 2 eigenaars voor mij gehad en dit waren oudere mensen die hem altijd dealer onderhouden hebben. Alle stempels en bonnetjes enz enz. heb ik ook nog.
De motor heeft ondertussen 131.***KM gereden en doet het nog prima hoewel ik wel paar kleine probleempjes heb maar die heb ik in een ander forum gepost:
viewtopic.php?f=5&t=166056
Ik ben zelf geen automonteur maar kan wel redelijk goed werken met elektrisch. Zo heb ik ook wat ledverlichting in me interieur gemaakt en ziet er erg leuk uit. Binnenkort komen mijn Lichtmetalen velgen weer onder me auto (want deze liggen nog steeds in de schuur ivm. winter.. het is al bijna zomer magoed).
Wel is er een nadeel dat me lak niet meer zo goed is en dat op sommige punten de blanke lak er af bladert. Dus wil ik mijn auto misschien nog een ander kleurtje geven maar dan wordt het een groot project…
Als dat mogelijk is wil ik ook nog andere verenset omdat mijne erg lek aan het worden zijn. Liefst orginele veren van astra gsi want heb me laten vertellen dat deze iets lager liggen dan orginele astra f veren. Als dat allemaal mogelijk is wil ik misschien ook nog kijken naar andere lampen set.
Foto’s enz zal ik hier binnekort bij zetten :afro
Groeten Lennert