Ervaringen

Forumindex Forums Modellen Astra Ervaringen

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur

Als eerste zal ik mij even voorstellen.
    Ik ben sjonny sinds vorig jaar de Astra uit 94 ingewisseld voor de 2005 versie.
    Het is een diesel en heeft heb met in 10maanden nu 27000km op de teller met allen een kapotte startmotor.
    Nu heb ik een paar gekke dingen aan de auto ik heb hem al uitlaten lezen en er zitten een paar fouten in, p0500 dat schijnt iets met de erg klep te wezen als ik zo kan vinden.
    Wat ik kan ik daar het beste aan doen?
    En dan de mooiste en vandaar ook de titel bovenin de radio.
    Elke keer kom ik op de site van navaudio uit of soortgelijk.
    Ik wil inderdaad zoeen mooie radio alsof het lijkt dat hij erin hoord maar sommige mensen zeggen dat de radio zendai (van navaudio) rommel is en veel problemen leverd.
    Zelf heb ik liever zoeen radio dan een normale 2din radio met navigatie.
    Ook vind ik het erg makkelijk dat de stuurbediening gewoon blijft werken via de zendai radio.
    Zijn er nog andere merken die dit ook ondersteunen, een vriend van mij zegt ne gewoon merk halen zoals een Kenwood of iets dergelijks maar dit vind ik persoon een beetje goedkoop uitzien ookal zijn de radio’s zeker niet goedkoop.

Heeft iemand dan ook andere ideeën en/of ervaringsgegevens met deze radio type’s.
    Als iemand iets anders heeft ingebouwd zou ik graag wat foto’s zien misschien stap ik dan wel af van het idee ;)

Alvast bedankt,
    Sjonny

Opeltje17
    Deelnemer

Deze:

http://www.eonon.com/Car-GPS/Specific-Car-GPS/Opel/GM5156.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

P0500 is een voertuig snelheid sensor fout, zou deze eerst wissen en kijken of ie terug komt.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.