EPS en motormanagementlampje brand Cors 1.2 LPG 2011

Forumindex Forums Modellen Corsa EPS en motormanagementlampje brand Cors 1.2 LPG 2011

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur

Ik heb een Corsa 1.2 LPG uit 2011.Zodra ik op LPG rijd gaan de EPS en motormanagementlampjes branden en gaat hij inhouden en slecht stationair draaien.Op benzine blijven de lampjes uit en rijd hij goed alleen stationair een beetje onrustig. 3 maanden geleden de originele bougies vervangen voor Bosch platinum bougies speciaal voor LPG. Andere bobine geleend van een collega met dezelfde auto zonder resultaat. Toen de bougies bekeken en die bleken helemaal doorgeslagen te zijn op het porcelijn. Originele LPG bougies gemonteerd met oude bobine maar na een tijdje weer de lampjes branden en slecht lopen op LPG. Mijn vraag is kan het mogelijk zijn dat de bobine kapot gaat door slechte bougies.Ik heb de bobine van mijn collega nog niet geprobeerd met de originele nieuwe bougies.Ga ik dinsdag 29-3 doen.

liviu2004
    Deelnemer

LPG originele van Opel?

Origineel LPG opel inderdaad

Anoniem
    Inactief

Inmiddels opgelost, nieuwe LPG injectoren deden het.. Raken blijkbaar snel verstopt, toch PvdDrift?

Corsa_GSi
    Deelnemer

Ik zou als je die LPG bougies weer moet vervangen gewoon weer de normale terugplaatsen. Dat scheelt een boel geld. Rij met 2 auto’s op LPG en ken nog veel meer mensen die erop rijden en ook geen LPG bougies gebruiken.

Hallo,

wij hebben exact hetzelfde probleem met onze originele corsa lpg.
    Begrijp ik het goed dat de lpg injectoren de boosdoeners waren?
    Zo ja, bij hoeveel km gebeurd het ongeveer dat ze weer verstopt zitten?

Anoniem
    Inactief

Het waren inderdaad de injectoren.. De kilometerstand weet ik even niet..

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.