engelse koplampen Opel Signum 3.0 v6

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum engelse koplampen Opel Signum 3.0 v6

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur

hallo zit met een probleem, ben me auto net wezen keuren en die is afgekeurd op de koplampen. Heb originele xenon verlichting alleen het probleem is dat de auto onlangs is ingevoerd vanuit engeland, dus de oplopende lijn op het koplamp afstel apparaat die loop net verkeerd om, en is zo niet af te stellen. Iemand nog tips of tools?

DennisD
    Deelnemer

Zou in de handleiding van je auto moeten staan. Als je AFL hebt dan zou het alleen maar een kwestie moeten zijn van een zekering verplaatsten (weet niet welke).

Heb je geen afl (meesturende koplampen) dan zou je bij de pre facelift een hendel bij je koplampen hebben welke je dan moet verplaatsen om zo het light beeld te veranderen, voor de facelift weet ik het niet, dan zou je moeten werken met stickers e.d.

speaker
    Deelnemer

In de koplamp zit , als je binnenin naast de lamp kijkt ( aan de achterkant ) , een klein metalen hendeltje .. als je die een stukje verschuift is het schuin oplopende lijntje verdwenen. ( zit ook in EU lampen , voor als je op vakantie gaat in UK )
    Ik vernam dat dit niet mocht voor de APK , maar op vectra-ream.nl is een jongen die met engelse koplampen WEL door de keuring kwam!

Anoniem
    Inactief

Staat idd wat over in de handleiding. Auto’s met halogeen koplampen of xenon koplampen zonder ALF. naar de garage/dealer. En met ALF moet je idd wat doen in de zekeringskast

@DennisD wrote:

Zou in de handleiding van je auto moeten staan. Als je AFL hebt dan zou het alleen maar een kwestie moeten zijn van een zekering verplaatsten (weet niet welke).

Heb je geen afl (meesturende koplampen) dan zou je bij de pre facelift een hendel bij je koplampen hebben welke je dan moet verplaatsen om zo het light beeld te veranderen, voor de facelift weet ik het niet, dan zou je moeten werken met stickers e.d.

Spacejam
    Deelnemer

Bij mij ging dat in een astra met afl dus mooi niet, ik moest een andere koplamp kopen.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.