DVD90 installeren

Forumindex Forums Modellen Astra DVD90 installeren

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Sino0
    Lid

Hey, ik heb net een opel astra twintop uit 2008 gekocht.
    Ik heb voor de navigatie een dvd90 nodig maar ik heb geen idee hoe ik deze moet installeren en of dit wel nodig is.
    Ik ben aan een dvd90 geraakt maar als ik deze insteek krijg ik enkel een pijl te zien en geen kaart.
    Wat moet ik doen?

Opeltje17
    Deelnemer

Ik snap je verhaal niet helemaal, maar als ik het goed begrijp zie je als je aan het navigeren bent alleen maar een pijl?

Zo ja dat is in te stellen in het menu alleen een pijl,kaart en pijl, of alleen een kaart.

chieltjuh
    Deelnemer

Probeer je vraag wat duidelijker neer te zetten,(en voorstellen kan ook geen kwaad)

-Heb je de dvd90 gekocht en ingebouwd?
    -is het type scherm een CID(kleuren scherm)
    -Heb je een RGB kabel aangesloten?

Het laatste is denk ik het geval, rgb kabel kopen op ebay(Ja deze zijn erg duur 70,-)

Juffer1
    Deelnemer

Ik begrijp uit je tekst dat je een (nieuwe) DVD90 radio in de auto hebt geplaatst ?

Die DVD90 radio moet ten eerste worden ingeleerd / aangemeld worden in jou voertuig, hiervoor dient dan wel de oude eerst uitgeleerd te worden.

Daarnaast heb je een grafisch scherm nodig zoals een GID of een CID.
    Alleen het laatste (kleuren)scherm kan kaarten weergeven mits er een RGB kabel tussen het scherm en de radio zit. Ook hiervoor geldt dat het scherm wel moet zijn aangemeld in het voertuig.

Mocht je een DVD voor je radio hebben gekocht en je ziet dan nog een pijl dan kunnen de volgende zaken een oorzaak zijn :
    – DVD zit in verkeerde vak (moet de onderste hebben – zichtzijde naar boven)
    – er is nog geen juiste GPS fix
    – display staat op pijl weergave (op menuknop drukken wanneer je in navi menu staat en daar voor kaart kiezen).
    – er is een dvd van een land geplaatst in welke je je nu niet bevind.
    – de dvd is niet goed gebrand.

Opeltje17
    Deelnemer

DVD 90 werkt alleen i.c.m een CID(color info display)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.