Dumpvalve Astra 1.6T

Forumindex Forums Modellen Astra Dumpvalve Astra 1.6T

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Recce43
    Lid

Ik ben op zoek naar een leverancier die een dumpvalve heeft voor de ASTRA J 2010 1.6T

Heb uiteraard al beetje op internet gekeken en kon nergens wat vinden. Misschien verkeerd gezocht, maar wellicht dat ik dan even de juiste richting in kan worden geholpen…

Alvast bedankt

dion87
    Lid

enige onderdelen kwa tuning die ik voorbij heb zien komen voor de Astra J zijn downpipes..

ik durf niet te zeggen of er een zelfde type (twinpiston) dumpvalve op kan net als bij vorige modellen..

Recce43
    Lid

Is zo jammer, in het buitenland zijn ze al veel verder, maar ik wil weten of die getest zijn en wat gebruikers ervaringen.. Hebben ze intercoolers hele bende al klaar. Maar ben niet super handig dus moet het een beetje hebben van mensen die het al vaker gedaan hebben…

dion87
    Lid

http://www.regal-shop.co.uk/vauxhall/acatalog/copy_of_corsa_vxr_corsavxr_EDS.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

is het trouwens neit zo, dat het vrijwel het zelfde motorblok is als wat er in de corsa OPC ligt dan?

Anoniem
    Inactief

De 1.6 turbo’s van Opel zijn nagenoeg allemaal gelijk, dus als je een dumpvalve zoekt kan je er ook 1 van een opc nemen of van een gsi.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.