Devilkoplampen met dagrij verlichting

Forumindex Forums Modellen Astra Devilkoplampen met dagrij verlichting

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Gio
    Lid

Beste luitjes, heeft iemand ervaring met het inbouwen van koplampen Devil/dagrijverlichting, ik wil die gaan bestellen, maar hoorde onlangs van een Autostyle-dealer dat er problemen kunnen optreden met de motors van de elektrische lichtverstelling, ondanks dat ze hiervoor zijn voorbereid, ik rij Opel Astra G bj 2004

Juffer1
    Deelnemer

Ik zou me meer zorgen maken over het lichtbeeld van de devil eyes, die schijnt echt belabberd te zijn waardoor je kans loopt op APK afkeur.

Normaliter kan je je hoogteregeling van je huidige units zo omzetten naar de nieuwe units.

Gio
    Lid

echt waar joh, heb jij daar ervaring mee, snap dan niet waarom ze die koplampen dan verkopen, jammer …. dan maar aparte setjes plaatsen, enige idee welke goed zijn??

Juffer1
    Deelnemer

Tja, bij 95% van de wasstraten hangt ook een bordje met “krasvrije wastraat” terwijl je toch echt krassen hebt zodra je eruit komt.
    Er zijn nog genoeg mensen die daarintrappen..

Maar terugkomend op je vraag : als je naar een goede zaak gaat (zoals bijv. GM-tuningparts) in plaats van een dozenschuiver dan zullen ze je daar exact hetzelfde vertellen.
    Ik weet niet of je ook op Sevenum bent geweest maar daar werdt door de verkoper ook bijna geen Devileye unit meer verkocht.

Wat bedoel je trouwens met aparte setjes ?

Gio
    Lid

Bedankt voor de tip, ik bedoel de aparte smalle dagrij-setjes van led, ik heb plaats op de bumper om ze te plaatsen, weet jij misschien welke goed zijn??

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.