delco cdr 500 luidsprekers doen raar

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum delco cdr 500 luidsprekers doen raar

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur

Hallo allemaal,
    ik heb een probleem met mijn radio, de cdr 500 doen de voorste luidsprekers het niet,
    als ik nou de TP knop even houd ingedrukt springen de voorste luidsprekers ook weer aan.
    maar na enkele seconde vallen ze weer weg als het lampje prog uitvalt.
    iemand die weet of ik een instelling fout heb staan heb de auto zo gekocht en weet niet wat de vorige eigenaar daarmee heeft gedaan.

alvast heel erg bedankt

TWA
    Deelnemer

draaiknopje…Volume knop uittrekken en naar links of rechts draaien, of de draaiknop helemaal boven aan indrukken en draaien. Heb je geen draaiknoppen: let me know dan staat je Fader in de instellingen.

Greetz Emiel

TWA
    Deelnemer

Edit: mocht je geen draaiknopjes hebben => Knopje links boven in met het muziek nootteken indrukken. Daar kan je vervolgens bas, treble, balance en fader instellen. Fader instellen…

Hallo ik heb wel die draai knopjes maar als ik de bovemste uittrek en aan draai is er geen verschil te horen
    het rare is als ik de TP know in blijf duwen springen de voorste luidsprekers aan.

TWA
    Deelnemer

Dus is het echt een Fader instelling :hmmz

probeer eens de Volume knop…

Greetz Emiel

Nope doet niks alleen de balance links rechts doet het met deze knop

Gr dennis

TWA
    Deelnemer

Then i think your button is broken…

Zal dan toch de bovenste draaiknop stuk zijn. Is een klik mechanisme, ofwel indrukken,komt de knop er uit en dan draaien. Als je dat allemaal hebt gedaan zal t knopje/potmetertje niet meer werken. Kan stof zijn, misschien dat contact spray helpt. Beste zou dan zijn de radio er uit en open schroeven.

Greetz and Good Luck

Heb het gevonden de printplaat is beschadigd der is ene met een schroevendraaier langs gegaan en is dat stripje op de printplaat beschadigd iemand een idee hoe deze te repareren….

mvg dennis

TWA
    Deelnemer

Denk dat het makkelijker is om dan een nieuwe aan te schaffen. Staat er 1 voor €25 hier op MP.

Probleem opgelost heb een kennis die telefoonreparaties doet hem na laten kijken kleine soldering en hij is gemaakt alles doet het weer

toch heel erg bedankt

TWA
    Deelnemer

Beste! Enjoy the music

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.