Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Cruise Control Vectra B2
- Dit onderwerp bevat 32 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren, 9 maanden geleden door
Juffer1.
-
AuteurBerichten
-
15 april 2010 om 18:31 #17657249
bluehunter
LidIk weet niet waar die uitgekomen is, ik denk een astra G benzine.
groeten Marcel
15 april 2010 om 18:33 #17657250wim-v6
Deelnemerkan trouwens wel kloppen dat de draadkleuren van de schakelaar zelf niet overeen komen met de stekker in de auto..
het beste is de stekker erbij te hebben die in de auto hoort te zitten, daar komen de kleuren wel van overeen.
Willem
15 april 2010 om 18:33 #17657251speaker
Deelnemerorigineel gepost door sw_reijnders
nou als die 2 pinnen belegen zijn, dan hoef je die al niet te trekken :)Hej Bas … Qué encontraré aquí? es tu lección de español?
15 april 2010 om 18:36 #17657252Edvries
Deelnemerorigineel gepost door speaker
Hej Bas … Qué encontraré aquí? es tu lección de español? [/quote]
-offtopic:jerry-offtopic
15 april 2010 om 18:50 #17657253sjouke
origineel gepost door sjouke
meestal niet peter … die bij de kolom heeft een eigen klippie waar die aan vast zit als die niet wordt gebruikt dus ik denk toch echt dat hunters B2 veccie niet is voorbereidt (wat opzich niet vreemd is voor een B2)Mijn B2 was wel voorbereid ( was een diesel ) maar het draadje was omgevouwen en het stekkertje zat ingetaped bijna onder het dashboard zelf. Maargoed…. Het hoeft natuurlijk niet… maar ’t is zo zonde als ie er wel ligt en niet opgemerkt wordt!! :thumbup
point taken ;)
15 april 2010 om 19:03 #17657254speaker
Deelnemerorigineel gepost door sjouke
origineel gepost door speaker
origineel gepost door sjouke
meestal niet peter … die bij de kolom heeft een eigen klippie waar die aan vast zit als die niet wordt gebruikt dus ik denk toch echt dat hunters B2 veccie niet is voorbereidt (wat opzich niet vreemd is voor een B2)Mijn B2 was wel voorbereid ( was een diesel ) maar het draadje was omgevouwen en het stekkertje zat ingetaped bijna onder het dashboard zelf. Maargoed…. Het hoeft natuurlijk niet… maar ’t is zo zonde als ie er wel ligt en niet opgemerkt wordt!! :thumbup
point taken ;)
Thank you ! :thumbup :P ;)
15 april 2010 om 21:58 #17657255sw_reijnders
origineel gepost door sw_reijnders
nou als die 2 pinnen belegen zijn, dan hoef je die al niet te trekken :)Hej Bas … Qué encontraré aquí? es tu lección de español?
Oye Pedro, te relajas! Me fueron.
Pero si, tiene un curso de español.
:jerry
19 april 2010 om 18:40 #17657256Juffer1
DeelnemerMarcel, wellicht is het een optie om samen nog een keer te gaan kijken of er niet toch iets ingetaped achter je stuurkappen ligt ?
Zo te zien is het aardig wat werk als je het achteraf wilt inbouwen, in dat geval kunnen we beter toch nog een keertje alles grondig checken voor we onszelf een boel werk op de hals halen ?
TIS heb ik eventueel ook wel voor je, in Zeewolde hebben we dat trouwens ook op de PC draaien.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.