Corsa c 1.4 gaat in noodloop help

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa c 1.4 gaat in noodloop help

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur

Ik heb sinds 2 dagen een opel corsa c 1.4 sport uit 2001 als deze warm word gaat hij in noodloop heb de wagen vanmiddag laten uitlezen eerst even alle fouten eruit laten halen en gaan rijden tot hij weer in noodloop ging daarna weer laten uitlezen toen gaf hij gaspedaal aan oke dus een ander gaspedaal gehaald en gemonteerd maar helaas geen succes wat kan ik doen of kan iemand mij een tip geven

Gr Rene

bart-gsi
    Deelnemer

Heb je een gaskabel of een drive by wire systeem?? Bij dat laatste heb je 2 sensoren.. Een gever ( gaspedaal). En een ontvanger/controlle ( sensor op de gasklep)

Opeltje17
    Deelnemer

Zal een Z14XE zijn met elecktronische gasklep, vaak zijn deze fouten te wijten aan een defecte motorcomputer

bart-gsi
    Deelnemer

Dus met andere woorden.. Contact zoeken met zakhooiTM of liviu

liviu2004
    Deelnemer

@Netting32 wrote:

Ik heb sinds 2 dagen een opel corsa c 1.4 sport uit 2001 als deze warm word gaat hij in noodloop heb de wagen vanmiddag laten uitlezen eerst even alle fouten eruit laten halen en gaan rijden tot hij weer in noodloop ging daarna weer laten uitlezen toen gaf hij gaspedaal aan oke dus een ander gaspedaal gehaald en gemonteerd maar helaas geen succes wat kan ik doen of kan iemand mij een tip geven

Gr Rene

Ik zien altijd deze probleem met deze ecu, ik heb een hier, als u wilt proberen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.