Corca c diesel automaat paar vraagjes.

Forumindex Forums Modellen Corsa Corca c diesel automaat paar vraagjes.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    einte
    Lid

Hallo ik ben Einte, net nieuw op dit forum.

Een poosje geleden heb ik een corsa c automaat diesel gekocht, van 2006, en daar heb ik een paar vragen over.

Bij het starten van de motor en de bak in A zetten knippert de a bijna altijd.

Kan er niks over terug vinden, zou misschien de olie in de versnellingsbak oud zijn of te weinig?

Kan er ook een cruise control ingebouwd worden, dit ivm het programmeren?

En de boord computer voor het gemiddeld gebruik etc, is dat ook in te programmeren?

Een hoop vragen de eerste keer ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Vriendelijke groet Einte

liviu2004
    Deelnemer

I guess is the 1.3 cdti engine. No board computer possible on this engine, one Graphic Infotainment Display can only show radio data, navigation (if cd70 navi fitted) and bluetooth interface for telephone (if UHP4 and original microphone is fitted).

Gearbox errors must be read (opcom), on this gearbox clutch gearbox fluid must be regulary changed and also clutch contact point re-learned by procedure.

Sorry I do it in English, my Dutch is not very good.

einte
    Lid

Hallo,

@liviu2004 wrote:

I guess is the 1.3 cdti engine. No board computer possible on this engine, one Graphic Infotainment Display can only show radio

Deze uitvoering heb ik ook met navigatie, als je op de bc knop drukt een paar timers weer, zou volgens het boekje ook meer moeten kunnen.

Gr Einte

einte
    Lid

Hallo,

Raar probleem, mijn ruitenwissers gaan een eigen leven leiden.
    Bij interval stand een keer activeren gaat het nog goed, als je dat voor de 2e keer doet, blijft hij gewoon doorgaan,
    ook als je de ruitenwisserschakelaar op de nul stand zet, na ongeveer een tijdje stoppen ze vanzelf :???:
    Ben in ieder geval blij dat ze het doen, met deze regen van vandaag.

Gr Einte

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.