condens afvoer airco astra station G 2003

Forumindex Forums Modellen Astra condens afvoer airco astra station G 2003

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

Vraagje misschien dat iemand me hier kan helpen zonder dat ik naar een garage moet
    Ik heb lekkage bij me middenconsole het water druppels eruit.
    Dit gebeurt dus alleen als de airco aanstaat en het is duidelijk water
    Had gelezen dat als het vettig aanvoelen dat het je kachelradiator was
    Ik denk dat de afvoer van me condens water verstopt zit….ergens gelezen op internet en die klacht was pcies het zelfde als de mijne
    Ik heb ook gelezen dat die ergens onder je auto zit
    Is er iemand die me pcies kan vertellen waar die slang zit heb er gister ondergelegen maar kon niks vinden
    Viel me ook op gister met dat benauwde weer dat er in de auto veel water lekte terwijl onder me auto een paar druppels lagen
    maar kon niet vinden waar dit vandaan kwam
    is er iemand die me kan helpen??

alvast bedankt

RISL
    Moderator

Zoals je hebt kunnen lezen bij je aanmelding, wordt het op prijs gesteld als je je even voorstelt in ons voorsteltopic.

Als ik jou was, zou ik die middenconsole er gewoon uitschroeven en dan eens verder kijken. Heb dit zelf in ieder geval nog nooit gehad met m’n G Coupé.

Ok ja sorry ik was zo met me auto bezig dat ik het vergeten ben me voor te stellen
    Ik heb al een afspraak bij de garage gemaakt om er naar te kijken
    In ieder geval bedankt voor je reactie

RISL
    Moderator

Prima. Het zou leuk zijn als je je alsnog even zou voorstellen en de oplossing van het probleem zou willen posten hier, zodat de volgende keer mensen kunnen lezen wat het probleem veroorzaakte en hoe het opgelost kan worden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.