centrale vergrendeling Opel Vectra B 1997 GT

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum centrale vergrendeling Opel Vectra B 1997 GT

• Dit onderwerp bevat 4 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren geleden door TWA.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Anoniem
    Inactief

Hallo Allen,

Vorige week een zware aanrijding gehad met mijn Vectra 2.0 uit 1998.
    Auto total loss en een hoop gezeik, maar heb dat zonder al te grote kleerscheuren overleeft.
    Bij die Vectra, zat de centrale vergrendeling in de sleutel zelf.
    Ik heb nu voor zolang een Vectra 2.0 GT uit 1997 gekocht…rijdt prima.
    Nu zit daar een externe centrale vergrendeling bij…een soort sleutelhanger met twee knopjes.
    Moet die nog aan de praat krijgen (krijg het batterijtje er niet goed in), maar is het mogelijk een sleutel te krijgen, waar de c.v. in de sleutel zelf zit, of zit ik aan die “sleutelhanger” vast.
    Met andere woorden, kan ik de gegevens uit die sleutelhanger over laten zetten op een sleutel met “vaste cv”, zodat ik dat sleutelhangertje niet meer hoef te gebruiken

Gr.,
    Stefan

Anoniem
    Inactief

Weet niemand of dit kan ???

TWA
    Deelnemer

Nieuwe sleutel aanschaffen en inleren via opcom of dealer.

Greetz Emiel

Anoniem
    Inactief

Dat kan dus wel ?
    Weet iemand ook wat dat ongeveer kost ?

Stefan

TWA
    Deelnemer

Als je maar de juiste frequentie sleutel hebt. Staat op je kiekert doosje, of op de oude afstandsbediening als die nog te lezen is. Kiekert zit rechts achter de kap van je passagiers voeten ruimte.

Als je zelf Op-com hebt kan je het zelf inprogrammeren, maar je hebt wel je Carpas code nodig en je nieuwe sleutel moet of geheel nieuw zijn of goed uitgeprogrammeerd zijn op de oude auto.

Greetz Emiel

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.